سقوط 26 درصدی قیمت FIL؛ چرا فایل کوین دامپ شد؟

خانهاخبارسقوط 26 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال با ریزش همراه شد و در کنار ارزهای بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم، رمز ارزهای کوچک‌تر مانند فایل کوین (FIL) نیز با ریزش سنگینی همراه شدند. به نقل از وبسایت Fool، قیمت فایل کوین در روز گذشته سقوط سنگینی را تجربه کرد و بیش از 20% از ارزش خود را از دست داد.

- Advertisement -
spot_img
نمودار فایل کوین

سقوط قیمت فایل کوین

در حالی که سقوط بازار متوجه تقریبا تمام دارایی‌های دییجیتال شد، بسیاری از ارزها با روند بازگشتی و اصلاحی صعودی همراه شدند اما قیمت فایل کوین همچنان با فاصل بیش از 20 درصدی نسبت به روز گذشته معامله می‌شود. در زمینه ارزش بازار، این توکن اشاره شده در میان 100 ارز برتر قرار دارد. با این وجود، ارزهایی مانند فایل کوین از جمله دارایی‌هایی محسوب می‌شوند که سرمایه‌گذاران با امید رشد ناگهانی و نجومی به سراغ آنها می‌روند.

مطلب مفید: مهم‌ترین اتفاقات دنیای ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲

- Advertisement -

در همین راستا و با توجه به مورد اشاره شده، وضعیت ریسک گریز بازار باعث شده است تا قیمت این توکن‌ها در روز گذشته با سقوط قابل توجهی همراه شوند. به نظر می‌رسد عوامل مختلفی در این سقوط قیمتیی نقش داشته باشند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ازدحام در تریدها و سیو سود سرمایه‌گذاران، اقدام صرافی‌های مشتقه و توانایی سرمایه‌گذاران در افزایش اهرم در بازار اشاره کرد.

با توجه به روند صعودی چند روز اخیر و حرکت بیت کوین تا اوج روزانه 18000 دلاری، انتظار یک حرکت بازگشتی در بازار وجود داشت. با این حال، شدت ریزش دارایی‌هایی مانند فایل کوین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در رابطه با اتفاقات پیش آمده در بازار و همچنین حواشی پیرامون صرافی بایننس نگران هستند.

سرمایه‌گذاران در هر ارز دیجیتالی باید مراقب ریسک‌های مربوط به آن دارایی باشند و مطابق آنها عمل کنند. حجم ورودی و مدیریت ریسک می‌تواند تا حد زیادی زیان و ریسک ضرر را کاهش دهد. باید اشاره داشت که در 24 ساعت اخیر قیمت فایل کوین به ریزش سنگین خود ادامه داده است. در حال حاضر اما ریزش کمی آرام‌تر شده و در محدوده 3 دلاری در حال تثبیت است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان