آیا شیباریوم توکن رسمی دارد؛ همبنیانگذار شیبا اینو پاسخ می‌دهد

خانهاخبارآیا شیباریوم توکن...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شیتوشی کوزاما، هم‌بنیانگذار و توسعه‌دهنده ارز دیجیتال شیبا اینو به‌تازگی درباره شایعات مربوط به توکن رسمی شیباریوم، راهکار لایه 2 بلاک چینی این اکوسیستم ابراز نگرانی کرده است. علیرغم رالی‌های صعودی و احساسات مثبت سرمایه‌گذاران، کلاهبرداران و سودجویانی هستند که با استفاده از چنین شایعاتی قصد دارند اهداف خود را پیش ببرند.

به نقل از بیتکوینیست، با وجود توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر اکوسیستم شیبا اینو در فضای ارزهای دیجیتال، همچنان این سؤال وجود دارد که آیا شیباریوم توکن رسمی دارد یا خیر. این سوالی است که روز گذشته، کوزاما در یک پست توییتری و برای جلوگیری از شایعات بیشتر در فضای مجازی به آن پاسخ داد.

- Advertisement -

توکن رسمی برای شیباریوم وجود ندارد

کوزاما روز گذشته و در یک پست توییتری توضیح داد که هیچ توکن رسمی و وابسته‌ای به شبکه لایه 2 شیباریوم وجود ندارد. وی به سرمایه‌گذاران هشدار داد که از قرار دادن پول خود در کوین‌هایی که از نام وی و شیبا استفاده می‌کنند، پرهیز کرده چرا که وی عضو هیچ گروهی نیست و پروژه جدیدی راه‌اندازی نکرده است.

مطلب مفید: معرفی بازی‌ها و امنیت شبکه Gala Games

باید اشاره داشت که کلاهبرداران زیادی با استفاده از نام افراد مطرح در فضای کریپتو و با بهره‌گیری از استراتژی ترس از جاماندن سرمایه‌گذاران را فریب می‌دهند. شیتوشی کوزاما که از چنین موضوعی آگاهی کامل دارد در توصیه خود به سرمایه‌گذاران گفت که پیش از ورود به یک پروژه تحقیقات لازم را انجام دهید تا فریب کلاهبرداران را نخورید.

کاهش قیمت شیبا اینو

روز دوشنبه، بازار ارزهای دیجیتال کار خود را با اصلاح اکثر ارزهای بازار آغاز کرد. بیت کوین در عبور از مقاومت 30400 دلاری ناکام بود و با اصلاح همراه شد. در پی آن بیشتر ارزهای بازار روندی نزولی در پیش گرفتند. در همین حین، قیمت شیبا اینو نیز با پیروی از بازار با اصلاح جزئی 1.4 درصدی همراه شد.

در حال حاضر قیمت شیبا اینو در محدوده 0.00001144 دلاری قرار دارد. این اصلاح در حالی صورت گرفته که میم کوین محبوب بازار هنوز از پتانسیل رشد خوبی برخوردار است. بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که با بازگشت دوباره بیت کوین به روند صعودی، شیبا اینو نیز با رالی خوبی همراه خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان