توکن شیبا اینو در صرافی آمریکایی بیترکس لیست شد

خانهاخبارتوکن شیبا اینو...

آنچه می‌خوانید...

یک صرافی بزرگ دیگر به جمع صرافی‌های پشتیبانی‌کننده از توکن شیبا اینو اضافه شد. صرافی ارز دیجیتال بیترکس (Bittrex) که در سپتامبر سال 2018 دوج کوین را لیست کرده بود، بالاخره، شیبا را به فهرست معاملاتی خود اضافه کرد.

از سال گذشته، صرافی‌های بزرگی از جمله بایننس، کوین بیس، جمینای، بیت استمپ و … توکن شیبا اینو را به فهرست معاملاتی خود اضافه کردند. اپلیکیشن معاملاتی رابین هود نیز پس از درخواست فراوان مشتریانش، در ماه آوریل شیبا را لیست کرد.

- Advertisement -

همزمان با انتشار خبر لیست شدن شیبا در صرافی بیترکس، اکانت توییتری Shibburn از سوزانده شدن بیش از 43 میلیون توکن شیبا در 24 ساعت اخیر طی 14 تراکنش خبر داد.

داده‌های پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock نشان می‌دهد فعالیت نهنگ‌ها یا همان سرمایه‌گذاران بزرگ شیبا اینو در دو روز گذشته 30% افزایش یافته است. افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا را می‌توان به خرید و یا فروش آنها نسبت داد.

جالب است بدانید شیبا اخیرا موفق به ثبت رکورد تازه‌ای شده است. بر اساس داده‌های WhaleStats، تعداد هولدرهای شیبا به 1202755 نفر رسیده است و این توکن، در میان 100 نهنگ برتر اتریوم، بیشترین محبوبیت را دارد.

در زمان نگارش این خبر، هر واحد شیبا با قیمت 0.000011 دلار معامله می‌شود که نسبت به اوج 0.0008 دلاری خود، 88% فاصله دارد.

نظر شما در رابطه با لیست شدن شیبا در صرافی‌های بزرگ چیست؟ آیا بر قیمت تاثیر خواهد گذاشت؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان