بیبی دوج صرافی غیرمتمرکز خود را راه‌اندازی می‌کند

خانهاخباربیبی دوج صرافی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در چند وقت اخیر میم کوین‌های زیادی تلاش کرده‌اند تا با اضافه کردن قابلیت‌های متنوع به پروژه‌های خود از حالت شوخی و بامزه بودن خارج شوند و بیشتر حالت کاربردی به خود بگیرند. در همین راستا، بیبی دوج کوین، یکی از میم کوین‌های محبوب بازار که به‌عنوان رقیب شیبا اینو نیز شناخته می‌شود، اخیراً صرافی غیرمتمرکز خود را راه‌اندازی کرده است. صرافی بیبی دوج یک پلتفرم غیرمتمرکز است که BabyDogeSwap نام دارد.

- Advertisement -
spot_img

صرافی بیبی دوج

به نقل از کوین گیپ، راه‌اندازی صرافی این میم کوین برای جامعه این ارز دیجیتال بسیار لحظه مهمی است چرا که اکنون کاربران می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات گسترده این پروژه بهره‌مند شوند. بر اساس داده‌های حساب توییتری این پروژه، اعضای جامعه می‌توانند از امروز به مبادله و معامله توکن‌های خود در این صرافی بپردازند.

- Advertisement -

علاوه بر آن، باید اشاره داشت که در کنار مبادله توکن، کاربران صرافی بیبی دوج می‌توانند بر اساس تقاضا به ایجاد استخر و فارم بپردازند و از قابلیت قفل کردن رایگان توکن در صرافی بهره‌مند شوند. بیبی دوج همچنین در پست معرفی این صرافی اشاره داشت که کاربران می‌توانند از NFTهای قرارگرفته بر بستر این پلتفرم معاملاتی نیز دیدن کنند و به معامله آن‌ها بپردازند.

توییت بیبی دوج

در حالی که راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز باعث خاص شدن بیبی دوج می‌شود، لازم به ذکر است که شیبا اینو چند وقت پیش از این ابتکار رونمایی کرد و صرافی خود را راه‌اندازی کرد. شیبا سواپ در میان بیشترین صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده شده در جهان جایگاه خوبی کسب کرده و اکنون باید دید که آیا صرافی بیبی دوج نیز می‌تواند چنین روندی را تکرار و حتی از شیبا سواپ پیشی بگیرد یا خیر.

مطلب مفید: استاندارد ERC-6551 چیست؟

افزایش کاربرد

در حالی که بیبی دوج تمرکز خود را فعلاً روی پلتفرم معاملاتی گذاشته است، این میم کوین که تلاش کرد تا رکورد گینس را درزمینهٔ اهدای مالی برای حیوانات خانگی بشکند، قصد دارد با بهره بردن از نوآوری‌های مختلف به قدرت جامعه‌اش بیفزاید و ارزش توکن خود را افزایش دهد.

یکی از این نوآوری‌ها برنامه توکن سوزی بیبی دوج است که کاربران با استفاده از این درگاه و توکن سوزی، کارمزد کمتری در صرافی غیرمتمرکز این پروژه پرداخت خواهند کرد. علاوه بر آن، تیم پروژه قصد دارد کارت‌های مجازی رمزارزی را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند ارزهای دیجیتال خود را هنگام استفاده از پلتفرم‌ها خرج کنند و یا با استفاده از قابلیت برداشت، سرمایه‌ها را به حساب خود منتقل کنند.

این پروتکل با داشتن 1.9 میلیون دنبال کننده در توییتر و اکنون با راه‌اندازی صرافی خود به دنبال بهبود احساسات اعضای جامعه نسبت به عملکرد خود در بلندمدت است. قابل‌توجه است که در چند وقت اخیر و با ایجاد موج نزولی پیرامونمیم کوین‌ها، قیمت این ارز نیز با اصلاح همراه بوده و اکنون در سطح 0.0000000014 دلاری معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان