صرافی هات‌ بیت تعطیل شد؛ کاربران وجوه خود را برداشت کنند

خانهاخبارصرافی هات‌ بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی رمزارزی هات‌ بیت صبح روز 22 مه اعلام کرد که تمامی عملیات‌های خود را متوقف و پلتفرم را تعطیل می‌کند. صرافی از کاربران خود خواست تا پیش از تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) سرمایه‌های خود را برداشت کنند. صرافی هات‌ بیت در بیانیه خود اشاره داشت که شرایط عملیاتی پلتفرم از زمان تحت بررسی قرا گرفتن یکی از اعضای سابق تیم آن در ماه اوت 2022 با مشکل مواجه بوده است.

- Advertisement -
spot_img

تعطیلی صرافی هات‌ بیت

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر اعلامیه صرافی، تحقیقات قانون‌گذاران بر صرافی و عضو سابق آن باعث شده تا کسب و کار این پلتفرم برای چندین هفته مختل شود. علاوه بر آن، صرافی هات‌ بیت به چندین رویداد مختلف دیگر در فضای ارزهای دیجیتال که باعث شده تا عملکرد پلتفرم کاهش داشته باشد و مجبور به تعطیلی شود نیز اشاره داشت. سقوط FTX و بحران بانکی که باعث بی‌ثبات شدن استیبل کوین USDC شد، از مهم‌ترین دلایلی است که باعث کاهش جریان نقدینگی این پلتفرم شده است.

- Advertisement -

پلتفرم توضیح داد که رویدادهایی اشاره شده منجر به خروج پیوسته سرمایه از صرافی‌های متمرکز شده است. تیم صرافی همچنین معتقد است که پلتفرم‌های معاملاتی متمرکز در حال تبدیل شدن به مایه زحمت و معضلی در فضای ارزهای دیجیتال هستند و احتمالاً با نیازهای روندهای بلندمدت همراه و همگام شوند. هات‌ بیت توضیح داد که تنها گزینه برای این پلتفرم‌ها غیرمتمرکز شدن یا پذیرفتن قوانین است.

مطلب مفید: ارز دیجیتال LADYS یا مجموعه ان اف تی Milady‌ چیست؟

در ادامه بیانیه، تیم پلتفرم حملات هکری پرتکرار در فضای کریپتو و سرقت سرمایه از پروژه‌های مختلف را نیز از دیگر دلایلی معرفی کرد که منجر به سقوط و تعطیلی صرافی شده است. باید اشاره داشت که پس از انتشار این بیانیه، بسیاری از اعضای جامعه گزارش داده‌اند که در برداشت سرمایه خود از پلتفرم ناموفق بوده‌اند.

توییت درباره صرافی هات‌ بیت

در همین حین، برخی از کارشناسان به کاربران درباره حملات فیشینگ و لینک‌های مخربی که می‌توانند خود را در گوگل به‌جای صرافی هات‌ بیت معرفی کنند هشدار دادند. در حالی که این پلتفرم معاملاتی تعطیل شده است، دیگر پلتفرم‌های متمرکز همچنان فعال هستند و حتی برخی مانند کوین بیس و OKX قصد تغییر و به‌روزرسانی این سیستم را دارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

2 نظرات

  1. کلاهبرداری بزرگ این جور ادمها رو باید از زندگی ساقط کرد .
    اجازه برداشت نمیده زمانی که اتریوم برای جابجایی نداری

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان