صرافی هوبی برای کسب مجوز فعالیت‌های معاملاتی در هنگ کنگ اقدام می‌کند

خانهاخبارصرافی هوبی برای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی ارز دیجیتال هوبی در چند وقت اخیر همواره تیتر اخبار بوده و با چالش‌های زیادی نیز مواجه شده است. علیرغم این اتفاقات اما، توکن HT، ارز دیجیتال بومی این پلتفرم در روزهای گذشته و پس از اعلامیه جاستین سان با رشد 16 درصدی همراه شد. جاستین سان، از اعضای هیئت مشاوران این پلتفرم روز گذشته اشاره داشت که هوبی قصد دارد مجوزهای معاملاتی لازم را برای فعالیت در کشور هنگ کنگ دریافت کند.

صرافی هوبی به دنبال فعالیت در هنگ کنگ

به نقل از کریپتوپوتیتو، کشور هنگ کنگ در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تلاش‌های مثبت زیادی در جهت توسعه ارزهای دیجیتال در ناحیه داشته است و بسیاری معتقدند که این کشور قطب اصلی آسیا در حوزه کریپتو خواهد شد. در همین حین، اگر هوبی بتواند مجوزهای لازم را کسب کند، قوانین کشور به صرافی اجازه خواهند داد تا سرویس‌ها و محصولات متنوع رمز ارزی را به مشتریان داخلی این کشور ارائه کند.

- Advertisement -

روز گذشته و در قالب یک پست توییتری، جاستین سان اشاره داشت که این صرافی رمز ارزی برای دریافت مجوزهای لازم از قانون‌گذاران کشور هنگ کنگ اقدام کرده است. وی افزود که این اقدام گامی بزرگ برای هوبی است و نشان می‌دهد که این پلتفرم علاقه دارد با قانون‌گذاران در سطح جهانی همکاری کند. سان معتقد است که دریافت مجوز از سمت نهادهای مالی این کشور، صرافی رمز ارزی را به پلتفرمی قابل‌اعتماد و مناسب برای کاربران هنگ کنگ تبدیل خواهد کرد.

مطلب مفید: چرخه صعودی بعدی ارزهای دیجیتال از آسیا آغاز خواهد شد

توییت جاستین سان

سان در ادامه توضیح داد که یک پلتفرم تجاری جدید در منطقه دولتی ویژه چین با نام هوبی هنگ کنگ راه‌اندازی خواهد شد. وی اطمینان داد که این پلتفرم کاملاً مطابق با قوانین دولتی عمل خواهد کرد و جفت‌های معاملاتی و سرویس‌های مختلف را به مشتریان ارائه می‌کند.

باید اشاره داشت که در پی انتشار این اخبار، قیمت HT با رشد 16 درصدی همراه شد و به محدوده 6 دلاری رسید. قابل‌توجه است که سان از بزرگ‌ترین هولدرهای این ارز به شمار می‌رود. وی سال گذشته اذعان داشت که ده‌ها میلیون توکن HT در کیف پول خود دارد و از سال 2013 انباشت خود را آغاز کرده است.

سان در هفته‌های اخیر گفته بود که پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ می‌تواند موضع چین نسبت به این حوزه را نیز نرم‌تر کند. گفتنی است که اکثر ارزهای دیجیتال در چین ممنوع هستند و سان تا حدی امیدوار است که پذیرش در هنگ کنگ و کسب جواز لازم برای فعالیت هوبی درنهایت منجر به گسترش فعالیت این صرافی در کشور چین شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان