صف اعتبارسنجی اتریوم به ۴۵ روز افزایش یافت؛ علت چیست؟

خانهاخبارصف اعتبارسنجی اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

به گزارش فکت کوینز، صف اعتبارسنجی اتریوم اخیرا به 45 روز افزایش یافته است و تحلیلگران یکی از علت‌های اصلی آن را ورود یکی از بازیگران برجسته دیفای به این حوزه نسبت می‌دهند.

امسال، شبکه اتریوم رسما به الگوریتم اجماع اثبات سهام (POS) منتقل شد و مکانیزم اثبات کار (POW) را برای همیشه پشت سر گذاشت.

- Advertisement -

یکی از پیامدهای متعددی که این به‌روزرسانی روی شبکه اتریوم داشته است این است که دیگر ماینرهای اتریوم وجود ندارند. اکنون اعتبارسنج‌ها (Validators) شبکه را ایمن می‌کنند، و مسیر تبدیل شدن به یک اعتبارسنج‌ بسیار ساده‌تر شده است. کافیست 32 ETH را به قرارداد استیکینگ واریز کنید و نرم‌افزار مورد نظر را اجرا کنید.

اما به نظر می‌رسد که یک صف طولانی برای اعتبارسنجی شبکه وجود دارد و  ممکن است رسیدن به این درجه کمی طول بکشد.

۴۵ روز زمان در صف اعتبارسنجی اتریوم

درست خواندید، اگر اتر دارید و می‌خواهید در تامین امنیت شبکه سرمایه‌گذاری کنید و برای این کار مهم پاداش بگیرید، باید صبر کنید. داده‌های WenMerge نشان می‌دهد که در حال حاضر 92536 اعتبارسنج در انتظار ورود به شبکه هستند. این عدد تقریباً 45 روز طول می‌کشد تا صفر شود.

رقابت بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد که عملاً هیچ کس نمی‌خواهد از صف خارج شود. صف خروج در حال حاضر تنها از 4 اعتبارسنج تشکیل شده است.

سلسیوس وارد صف اعتبارسنجی اتریوم شد

پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال سلسیوس (Celsius) بخشی از دلیل طولانی شدن صف اعتبارسنجی اتریوم است.

سلسیوس وارد صف اعتبارسنجی اتریوم شد

در طول چند روز گذشته، شبکه سلسیوس حدود 600 میلیون دلار ETH را وارد قرارداد استیکینگ کرده است و این نرخ هیچ نشانه‌ای از کاهش را نشان نمی‌دهد.

گفتنی است،‌ در قیمت‌های فعلی، سلسیوس حدود 316 هزار اتر (ETH) به صف اعتبارسنجی اتریوم اضافه کرده است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان