طرح جدید توسعه‌دهندگان اصلی شبکه ترا کلاسیک؛ تیم توسعه تغییر یابد

خانهاخبارطرح جدید توسعه‌دهندگان...

آنچه می‌خوانید...

ادوارد کیم و توبیاس زارادار اندرسون، دو توسعه‌دهنده اصلی شبکه ترا کلاسیک و توکن بومی آن لونا کلاسیک به تازگی یک تیم توسعه مشترک با نام Joint L1 Task Force گروه ویژه مشترک لایه 1 تشکیل داده‌اند. به نقل از کوین گپ، این دو توسعه‌دهنده برتر شبکه اولی طرح پیشنهادی خود را نیز ارائه دادند که صبح امروز توسط ادوارد کیم منتشر شد.

طرح و تیم جدید توسعه‌دهندگان ترا کلاسیک

گفتنی است که این دو در پی مخالفتی که با تامین سرمایه گروه Terra Rebels داشتند تصمیم به ترک این مجموعه و تاسیس گروه خود را گرفتند. باید اشاره داشت که اعضای تیم Terra Rebels از 25 نفر به 12 عضو کاهش داشته است. توبیاس اندرسون پیش‌تر اشاره داشت که با ادوارد کیم در یک گروه جدید و با تشکیل یک کمیته نظارتی کار خواهد کرد. پس از این اتفاقات، صبح امروز، ادوارد کیم در توییتر خود طرح جدید را اعلام کرد و از اعضای جامعه خواست تا نظرات خود را درباره آن اعلام کنند.

- Advertisement -

شرکت ترافرم لبز 6 تا 8 توسعه‌دهنده ارشد بلاکچین لایه 1 داشت و بر اساس این طرح جدید، اندرسون و کیم پیشنهاد داده‌اند که 3 توسعه‌دهنده تمام وقت لایه 1 استخدام شوند تا فعالیت‌ها را در 4 تا 6 ماه آینده به اتمام برسانند. پس از اتمام فعالیت‌های باقی مانده از قبل، تیم توسعه به سراغ بهبودها و پیشرفت‌های بلند مدت‌تر خواهد رفت.

مطلب مفید: آیا خرید بیت کوین در سال ۲۰۲۳ سرمایه‌گذاری مناسبی خواهد بود؟

این تیم پیشنهاد شده سه عضو از اعضای جامعه یعنی زارادار، ادوارد کیم و تیل خواهند بود. در طرح پیشنهادی آمده است که هدف از این اقدام بازگردانی ترا کلاسیک به زندگی است. موارد کارکرد توسعه‌دهندگان شامل فعالسازی دوباره استیکینگ، نمایندگی و مالیات بر توکن سوزی خواهد بود. گفتنی است که برای انجام فعالیت‌های اشاره شده، یک دستیار نیمه وقت و دو توسعه‌دهنده تازه کار نیز نیاز است.

بودجه کل برای سه ماه ابتدایی سال 2023 حدود 141.75 هزار دلار است که نزدیک به 991 میلیون توکن لونا کلاسیک خواهد بود. علاوه بر آن، توزیع پرداخت‌ها به صورت ماهانه و پس از تاید کمیته ناظر و امضا کنندگان چند امضایی بنیاد ترا صورت خواهد گرفت. باید اشاره داشت که این طرح مورد تایید پلتفرم‌های پرنفوذ در ترا مانند کریپتو کینگ، کریپتیفایر و … شده است. علاوه بر آن، جامعه ترا کلاسیک نیز با طرح پیشنهادی موافقت کرده است.

در پی این اتفاقات قیمت لونا کلاسیک در شبانه روز گذشته با رشد همراه بود و با افزایش 6 درصدی در حال حاضر در محدوده 0.0001459 دلاری معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان