فروش تیک آبی توییتر در دستور برنامه‌های ایلان ماسک قرار گرفت

خانهاخبارفروش تیک آبی...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک پس از مدت‌ها بحث و حاشیه، سرانجام مدیر شبکه اجتماعی توییتر شد و در یکی از اولین اقدامات خود، تصمیم به درآمدزایی با استفاده از فروش تیک آبی توییتر گرفته است.

بر اساس شنیده‌ها و آن‌طور که ورج گزارش کرده است، ایلان ماسک در یکی از اولین اقدامات خود پس از تصاحب مدیریت توییتر، برای کارکنانش ضرب‌الاجل تعیین کرده و از آن‌ها خواسته یا تاییدیه غیر رایگان و پولی توییتر را هرچه زودتر راه‌اندازی کنند، یا وسایل خود را جمع کنند و از شرکت بروند.

- Advertisement -

طبق گفته‌های منابع آگاه و مکاتبات داخلی این شرکت که به تایید ورج رسیده، دستورالعمل این است که توییتر بلو (Twitter Blue)، اشتراک اختیاری 4.99 دلاری شرکت که ویژگی‌های اضافه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به اشتراک گران‌تری که هویت کاربران را نیز تأیید می‌کند، تغییر پیدا کند. توییتر در حال حاضر قصد دارد برای اشتراک تیک آبی جدید توییتر، از هر کاربر 19.99 دلار دریافت کند.

بر اساس طرح فعلی، کاربران تأیید شده 90 روز فرصت دارند مشترک شوند یا علامت آبی خود را از دست بدهند. به کارمندانی که روی این پروژه کار می‌کنند، روز یکشنبه گفته شد که برای راه‌اندازی این ویژگی باید مهلت ۷ نوامبر را رعایت کنند وگرنه اخراج خواهند شد.

تیک آبی توییتر چه در راه دارد ؟

ماسک در ماه‌های منتهی به خرید توییتر توسط خود آشکارا گفته بود که می‌خواهد نحوه تأیید حساب‌ها و مدیریت ربات‌ها توسط توییتر را اصلاح کند. او روز یکشنبه در توییتی نوشت: «کل فرآیند راستی‌آزمایی این شبکه در حال حاضر در حال اصلاح است.»

گفتنی است اشتراک آبی توییتر تقریبا یک سال پیش به عنوان راهی برای مشاهده مقالات بدون آگهی از برخی ناشران و ایجاد تغییرات دیگری در برنامه، مانند نماد صفحه اصلی با رنگ‌های متفاوت، به طور گسترده راه‌اندازی شد. حالا ماسک مشتاق است که اشتراک‌ها را افزایش دهد تا نیمی از درآمد کلی شرکت را از این راه تامین کند. ماسک همچنین برنامه‌هایی هم در جهت تعدیل برخی نیروهای این شرکت دارد.

روز گذشته در خبرها آمده بود که مالک جدید توییتر، به دنبال راه‌اندازی NFT Tweet Tiles است تا پای توییتر را به دنیای رمزارزها هم باز کند و به نظر می‌رسد پرنده آبی شبکه‌های اجتماعی در روزهای پس از مدیریت ماسک، قرار است تغییرات بسیار گسترده‌ای را در مقایسه با پیش از آن تجربه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان