متا قابلیت اشتراک گذاری NFT ها در اینستاگرام و فیسبوک را برای تمامی کاربران آمریکایی فعال کرد

خانهاخبارمتا قابلیت اشتراک...

آنچه می‌خوانید...

متا، یکی از بزرگ ترین پلتفرم های فضای مجازی به تازگی قابلیت اشتراک گذاری NFT ها را برای تمامی کاربران فیسبوک و اینستاگرام در آمریکا فعال کرده است و به آنها اجازه می‌دهد تا از طریق این برنامه ها به کیف پول های خود متصل شوند. گفتنی است که سازندگان و خریداران NFT ها در 100 کشور جهان به این قابلیت دسترسی دارند.

در ماه مه، متا اعلام کرد که قبلیت اشتراک گذاری NFT ها را به صورت محدود و برای تعدادی از کاربران در آمریکا آزمایش خواهد کرد. اکنون این غول حوزه فناوری به صورت رسمی اعلام کرد که ویژگی مذکور برای تمامی کاربران این کشور در دسترس قرار گرفته است و کاربران اینستاگرام و فیسبوک علاوه بر این قابلیت می‌توانند کیف پول های دیجیتالی خود را به پلتفرم رسانه ای مدنظرشان متصل کنند.

- Advertisement -

بنابر اعلامیه متا، کاربران آمریکایی می‌توانند مجموعه های دیجیتالی خود را در هر دو پلتفرم پست کنند. روز 29 سپتامبر، این شرکت در اعلامیه ای اشاره داشت:

«امروز ما اعلام می‌کنیم که تمامی کاربران آمریکایی پلتفرم های فیسبوک و اینستاگرام می‌توانند کیف پول های خود را به این برنامه ها متصل کرده و از قابلیت اشتراک گذاری NFT ها بهره مند شوند. این قابلیت شامل پست کردن NFT ها در هر دو پلتفرم نیز می‌شود. علاوه بر آن، کاربران در 100 کشور دنیا که مجموعه های NFT ها در آنها در دسترس است نیز می‌توانند از این قابلیت در اینستاگرام بهره مند شوند.»

مطلب مفید: آیوتا (IOTA) چیست و چگونه کار می‌کند؟

همانطور که پیش تر پوشش داده شد، شرکت متا در ماه اوت اعلام کرد که از کیف پول های مختلفی مانند متامسک، کوین بیس، رین بو (Rainbow) و داپر (Dapper Wallet) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، شرکت متا از شبکه های بلاکک چینی اتریوم، فلو و پالیگان نیز حمایت می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان