قیمت بایننس کوین درگیر دو الگوی تکنیکالی؛ تحلیل BNB (۳۱ فروردین ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

قیمت BNB در حال حاضر درگیر دو الگوی تکنیکالی در تایم فریم روزانه است. در بازه بلندمدت‌‌تر، قیمت از یک الگوی مثلث متقارن (با رنگ آبی) پیروی می‌کند. همزمان، قیمت در داخل مثلث در قالب یک الگوی گوه افزایشی (که با رنگ زرد مشخص شده) در حال حرکت است. در ادامه تحلیل BNB با فکت کوینز همراه باشید.

به نقل از کوین گیپ، در 16 آوریل، قیمت BNB از نقطه تلاقی دو خط روند مقاومتی مذکور کاهش یافت. با افزایش فشار فروش در بازار، BNB در سه روز گذشته 7 درصد سقوط کرد و در حال حاضر با قیمت 325.3 دلار معامله می‌شود.

- Advertisement -
نمودار قیمت BNB

تحلیل BNB

با تداوم این فشار فروش، قیمت BNB احتمالاً 8 درصد دیگر سقوط می‌کند و به خط روند حمایتی الگوی گوه می‌رسد. اکنون تا زمانی که این الگو برقرار باشد، روند ریکاوری فعلی در داخل مثلث دست‌نخورده باقی خواهد ماند و ممکن است خریداران را تشویق کند که خط روند مقاومت مثلث متقارن را بشکنند.

گفتنی است، یک بریک‌اوت بالقوه از سقف مثلث، نشانه اولیه یک رالی صعودی خواهد بود.

در مقابل، اگر قیمت خط روند حمایتی الگوی گوه را بشکند، قیمت BNB ممکن است شاهد اصلاح بیشتر تا خط روند حمایتی الگوی مثلث باشد. بنابراین، شکست الگوی گوه روند رنج طولانی‌مدت بایننس کوین را تداوم می‌بخشد.

اندیکاتورهای تکنیکال:

  • میانگین متحرک نمایی: مومنتوم صعودی EMA200 در تایم فریم هفتگی حفظ شده است.
  • RSI: شاخص RSI علیرغم حرکت رنج قیمت در حال تشکیل سقف‌های بالاتر است که این احتمال بریک‌اوت از الگوی مثلث را افزایش می‌دهد.

اطلاعات قیمت

  • قیمت لحظه‌ای: 325 دلار
  • روند: نزولی
  • نوسانات: متوسط
  • سطح مقاومت – 325 دلار و 360 دلار
  • سطح حمایت – 300 دلار و 283 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان