مایکروسافت استخراج ارز دیجیتال از طریق سرویس‌های ابری خود را ممنوع کرد

خانهاخبارمایکروسافت استخراج ارز...

آنچه می‌خوانید...

شرکت مایکروسافت به دنبال اقداماتی برای بهبود پایداری سرویس‌های ابری خود، فعالیت‌های مختلفی از جمله استخراج ارز دیجیتال را ممنوع کرد. در سری سیاست‌های جدید مایکروسافت، هرکاربری که قصد استفاده از سرویس ابری این شرکت برای استخراج رمزارز را دارد، باید تاییدیه کتبی این شرکت را دریافت کند.

ممنوعیت استفاده از خدمات ابری مایکروسافت برای استخراج ارز دیجیتال

به گزارش کریپتوپوتیتو، در صفحه خلاصه تغییرات در وب‌سایت مایکروسافت، این غول نرم‌افزاری از شرایط جدیدی برای استفاده از خدمات ابری خود رونمایی کرده و بر اساس آن، استخراج رمزارز، بدون اخذ تاییدیه این شرکت، ممنوع اعلام شده است.

- Advertisement -

در مجموعه سیاست‌های جدید مایکروسافت در رابطه با استفاده از سرویس‌های ابری این شرکت آمده است:

نه مشتریان و نه آنهایی که از طریق سرویس‌های آنلاین به خدمات ابری ما دسترسی دارند نمی‌توانند بدون تاییدیه کتبی مایکروسافت، از این سرویس‌ها برای استخراج ارز دیجیتال استفاده کنند.

پس از آن مایکروسافت در پست دیگری با عنوان «اقداماتی مهم برای ایمن کردن اکوسیستم شراکت» سیاست‌های تازه اخذشده خود را تکرار کرد. در این پست آمده است:

پیشنهاد می‌کنیم پیش از استفاده از سرویس‌های آنلاین مایکروسافت برای استخراج رمزارز، بدون درنظر گرفتن مدت زمان اشتراک، تاییدیه کتبی مورد نیاز را چک کنید.

به گفته نشریه انگلیسی The Register، مایکروسافت مدعی است استخراج رمزارز به اختلال در خدمات آنلاین منجر می‌شود. علاوه بر این، ارائه این سرویس به شرکت‌های مرتبط با استخراج ارز دیجیتال، باعث تشدید انواع مختلفی از کلاهبرداری‌ها از جمله کلاهبرداری‌های سایبری شده است.

مایکروسافت در رابطه با تغییرات اخیر خود می‌گوید:

ما این تغییرات را برای محافظت بیشتر از مشتریان خود و کاهش خطر اختلال و یا جلوگیری از آسیب رسیدن به خدمات سرویس‌های ابری مایکروسافت انجام داده‌ایم.

علاوه بر سرویس ابری مایکروسافت، گوگل کلاود نیز استخراج ارز دیجیتال بدون اخذ تاییدیه کتبی را ممنوع اعلام کرده است. دو شرکت خدمات ابری اوراکل (Oracle) و اُوی‌اچ (OVH) نیز استخراج را به طور کامل ممنوع کرده‌اند. در همین حال، خدمات وب آمازون (AWS) تنها با پرداخت رقم تعیین شده، امکان استخراج کریپتو را برای کاربران فراهم می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان