کینگ مانی : متهمان پرونده کلاهبرداری کینگ مانی پای میز محاکمه

خانهاخبارکینگ مانی :...

آنچه می‌خوانید...

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران روز گذشته از آغاز محاکمه متهمان پرونده کینگ مانی در دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی خبر داد. گفتنی است که کینگ مانی در واقع یک پروژه رمزارزی در داخل کشور بود که بیش از 5000 شاکی و مالباخته دارد. همچنین بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، این پروژه کلاه‌برداری 4500 میلیارد تومان از طریق فریب سرمایه‌گذاران خود، سود کسب کرده است.

پرونده کینگ مانی در دادگاه

به نقل از ایسنا، رئیس کل دادگستری تهران در این باره اشاره داشت که پرونده کینگ مانی دارای شاکیان بسیاری در سراسر کشور است و به همین دلیل به صورت ویژه تحت رسیدگی قرارگرفته و به مجمتع قضایی ارجاع داده شده است. وی همچنین افزود که جلسات دادگاه مربوط به این پرونده از امروز آغاز شده است.

- Advertisement -

همان‌طور که اشاره شد، تعداد شاکیان پرونده حدود 5000 نفر هستند و اولین جلسه دادگاه پرونده کینگ مانی امروز و در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی برگزار شد.

مطلب مفید: استخراج نقدینگی (Liquidity Mining)‌ چیست؟

القاصی در ادامه توضیح داد که با توجه به دستور مستقیم رئیس قوه قضاییه برای تسریع در تعیین وضعیت پرونده‌های کثیرالشاکی و بسیار مهم، اهتمام لازم برای تحقیقات و صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه صورت پذیرفته و دادگستری کل استان نیز تا زمان حصول نتیجه نهایی و وصول مطالبات شاکیان و مالباختگان با جدیت کامل این پرونده و دیگر پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی را دنبال خواهد کرد.

بر اساس صحبت‌های رئیس کل دادگستری استان تهران، پرونده کینگ مانی تاکنون 8 متهم داشته که تمامی آن‌ها در جلسات دادگاه با حضور شاکیان و مالباختگان پای میز محاکمه دادگاه حضور خواند یافت. قابل‌توجه است که کیفرخواست این پرونده با عنوان اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور صورت گرفته و شاکیان پرونده نیز تنها به یک استان محدود نمی‌شوند. باید اشاره داشت که این پرونده کلاه‌برداری از تمامی نقاط کشور شاکی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.                  

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان