محصول جدید شرکت تسلا، تنها با پرداخت دوج کوین قابل خرید است

خانهاخبارمحصول جدید شرکت...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس کاتالوگ محصول جدید تسلا که روز چهارشنبه در وبسایت این شرکت قرار گرفت، این سازنده خودروهای برقی، با الهام از سری خودروهای سایبر تراک خود (CyberTruck)، محصول تازه ای با نام Cyberwhistle را عرضه می‌کند. این محصول جدید در حقیقت نوعی سوت فلزی با طرح خودروی سایبر تراک است که تنها با پرداخت دوج کوین می‌توان آن را خرید.

تسلا در توضیحات خود درباره محصول می‌گوید:

«این سوت از مجموعه سایبر تراک الهام گرفته شده و در نسخه های محدود از فولاد ضد زنگ درجه پزشکی با روکش صیقلی ساخته شده است. این سوت دارای ویژگی پیوست یکپارچه است که برای تطبیق پذیری بیشتر در محصول شاهد آن هستیم.»

- Advertisement -

تمامی فروش ها نهایی شده و انتظار می‌رود محصولات بین 4 تا 6 هفته دیگر ارسال شوند. اما نکته قابل توجه درباره این محصول آن است که تسلا از خریداران این سوت می‌خواهد هزینه را تنها در قالب دوج کوین پرداخت کنند. هزینه این محصول در زمان انتشار، 1000 دوج کوین یا به عبارتی حدود 60 دلار است. گفتنی است که هزینه ارسال و مالیات محصول نیز با دوج کوین محاسبه شده است.

تسلا می‌گوید که دوج کوین در حال حاضر تنها ارز دیجیتالی است که این شرکت برای برخی از محصولات خود می‌پذیرد. همانند دیگر تراکنش های دارایی های دیجیتال، پرداخت های نادرست از نظر تعداد دوج پرداختی یا نوع کالای خریداری شده غیرقابل بازگشت هستند و مبلغ ارسالی به کیف پول شرکت به حساب مشتریان بازگردانده نخواهد شد. تسلا در این باره می‌گوید:

«مسئولیت اصلی با خریدار است که اطمینان حال کند تعداد درستی دوج کوین را انتقال می‌دهد.»

مطلب مفید: توکن dYdX؛ بررسی صرافی غیرمتمرکز dYdX و توکن آن

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را همه با حمایت های خود از دوج کوین می‌شناسند. وی چند ماه پیش و در مصاحبه ای گفته بود که دوج کوین ابزار پرداخت بهتری نسبت به بیت کوین است. در پی این صحبت ها و پس از پذیرش این میم کوین توسط تسلا، دیگر شرکت تحت مدیریت ماسک یعنی اسپیس ایکس نیز پذیرش دوج کوین برای برخی محصولات خود را در ماه مه آغاز کرد.

حمایت های ماسک از دوج در حالی ادامه یافته است که به تازگی شکایتی 258 میلیارد دلاری علیه وی تنظیم شده که این ارز طرحی پانزی بوده و ماسک از آن برای سود خود حمایت کرده است. با این حال ماسک علیرغم این شکایت گفته است که حمایت خود از دوج کوین را ادامه خواهد داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان