کمیسیون بورس آمریکا به دنبال مسدود کردن دارایی‌های بایننس!

خانهاخبارکمیسیون بورس آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

کمیسیون بورس آمریکا روز 5 ژوئن به‌طور رسمی اعلام کرد که از صرافی بایننس، مدیرعامل آن و پلتفرم بایننس آمریکا شکایت کرده است. در همین حین و با جدیدترین اقدام کمیسیون بورس در راستای مسدود کردن دارایی‌های بایننس، سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه از نتیجه این دادگاه و نبرد حقوقی بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی دنیا با کمیسیون بورس آمریکا نگران شده‌اند.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین ژورنال و بنا بر گزارش‌های مختلف، کمیسیون بورس از دادگاه خواسته است تا با درخواست مسدودسازی دارایی‌های بایننس موافقت کند. این اتفاق تنها دو روز پس از آن صورت گرفته است که کمیسیون بورس آمریکا در شکایت‌نامه خود، صرافی را متهم به ارائه و عرضه اوراق بهادار ثبت نشده و نقض قوانین مالی پیرامون اوراق بهادار کرد.

- Advertisement -

چرا SEC به دنبال مسدود کردن دارایی‌های بایننس است؟

بنا بر گزارش‌های افراد آگاه و نزدیک به پرونده حقوقی کمیسیون بورس علیه بایننس، هدف این نهاد مالی از درخواست جدید خود به دادگاه آن است که مانع از استفاده نامشروع دارایی‌های موجود بایننس برای تغییر نتیجه دادگاه به سود خود شود. کمیسیون بورس در توضیحات خود اشاره داشت که با توجه به سال‌ها نقض و نادیده گرفتن قوانین آمریکا توسط متهمان چنین درخواستی به دادگاه ارائه شده است.

مطلب مفید: آموزش ایجاد پل بین اتریوم و سولانا

بر اساس داده‌ها، مسدود کردن دارایی‌های بایننس تنها شامل دو شرکت هولدینگ این صرافی بزرگ در خاک آمریکا می‌شود که بنا بر گزارش‌ها در موسسه‌های مالی مختلفی مانند سیلورگیت، پرایم تراست و … حساب کاربری دارند. گفتنی است که اگر دادگاه به این درخواست کمیسیون بورس رأی مثبت دهد، صرافی بایننس آمریکا مجبور خواهد شد تمام ارزهای دیجیتال و فیات مشتریان خود را به آن‌ها بازگرداند.

قابل‌توجه است که اقدامی با چنین شدت نشان‌دهنده تعهد کمیسیون بورس آمریکا نسبت به پرونده علیه بایننس است. پرونده‌ای که می‌تواند نتایج و عواقب فاجعه باری را برای صرافی، چانگ پنگ ژائو و همچنین بازار ارزهای دیجیتال به همراه داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان