به‌روزرسانی بدراک با موفقیت در شبکه آپتیمیزم راه‌اندازی شد

خانهاخباربه‌روزرسانی بدراک با...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بر اساس اعلامیه شرکت OP Labs، توسعه‌دهنده شبکه لایه 2 آپتیمیزم، صبح روز 7 ژوئن این راهکار مقیاس‌پذیری با موفقیت به‌روزرسانی بدراک (Bedrock) را در شبکه خود راه‌اندازی کرد تا شاهد کاهش زمان سپرده‌گذاری، کارمزد لایه 1 و همچنین بهبود قابلیت‌های امنیتی شبکه باشیم.

به‌روزرسانی بدراک

به نقل از کوین تلگراف، این به‌روزرسانی بخشی از اصلاحات صورت گرفته در شبکه است که کمک می‌کند تا شاهد راه‌اندازی ابر زنجیره‌ای (Superchain) از شبکه‌های مقیاس‌پذیر وب 3 مبتنی بر آپتیمیزم باشیم.

- Advertisement -
توییت آپتیمیزم

کارلی فلوئرش، مدیرعامل شرکت OP Labs در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف توضیح داد که به‌روزرسانی بدراک می‌تواند تا حد زیادی گس و کارمزد شبکه را بهینه کند و کارمزد داده‌های در دسترس شبکه را تا 40% کاهش دهد. بنا بر داده‌ها، این کاهش و بهینه سازی‌ها در قالب کاهش کارمزد در شبکه آپتیمیزم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر آن، به‌روزرسانی مذکور به شبکه اجازه می‌دهد تا سازمان دهی دوباره زنجیره در اتریوم را بشناسد تا شاهد این سازمان دهی در موجودی آپتیمیزم کاربر باشیم. چنین قابلیتی به شبکه اجازه می‌دهد تا زمان سپرده‌گذاری را به یک دقیقه کاهش دهد. پیش از به‌روزرسانی بدراک، سپرده‌گذاری از اتریوم در آپتیمیزم حدود 10 دقیقه زمان لازم داشت. همچنین قابل توجه است که بدراک برای جلوگیری از حملات هکری به پل میان بلاکچینی، از یک فرایند برداشت دو مرحله‌ای بهره می‌برد.

مطلب مفید: آموزش ایجاد پل بین اتریوم و سولانا

باید اشاره داشت که در کنار این تغییرات لحظه‌ای، به‌روزرسان بدراک راه را برای توسعه استک OP در آینده هموار می‌کند. توسعه‌ای که هدف نهایی آن ایجاد سوپر چین چند شبکه‌ای است. بر اساس داده‌ها، این سوپر چین از سیستم‌های اثبات و گواه کوچک استفاده می‌کند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه‌های خود را بسازند.

همچنین جزء نرم افزاری اعتبارسنج شبکه با نام op-geth کمتر از 1000 خط کد دارد که با نسخه اتریوم بسیار متفاوت و کار انتقال را برای توسعه‌دهندگان آسان می‌کند.

قابل توجه است که در ماه فوریه و پیش از راه‌اندازی به‌روزرسانی بدراک، شبکه لایه 2 کوین بیس با نام Base اعلام کرده بود که جزئی از این ابر زنجیره خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان