به‌روزرسانی شاپلا با موفقیت در شبکه آزمایشی اتریوم اجرا شد

خانهاخباربه‌روزرسانی شاپلا با...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شبکه آزمایشی سپولیا (Sepolia) بر بستر اتریوم صبح امروز با موفقیت به‌روزرسانی شاپلا را پشت سر گذاشت که هدف آن شبیه‌سازی هارد فورک شانگهای است که در ماه مارس در شبکه اتریوم راه‌اندازی خواهد شد. به‌روزرسانی شاپلا، که از ترکیب نام هارد فورک شانگهای و کاپلا (Capella) ایجاد شده، دومین فاز آزمایش عمومی از فازهای مختلف آزمایشی است که تا پیش از هارد فورک شانگهای در شبکه اصلی اتریوم شاهد آن بوده‌ایم.

راه‌ اندازی موفقیت آمیز به‌روزرسانی شاپلا در شبکه سپولیا

به نقل از کوین تلگراف، شانگهای نام فورک در لایه اجرایی سمت کلاینت و کاپلا نام ارتقا در لایه اجماع است. این به‌روزرسانی قابلت‌های مختلفی را به شبکه اضافه می‌کند، اما یکی از بزرگ‌ترین تغییرات و مورد انتظارترین ویژگی‌های به‌روزرسانی شاپلا اضافه شدن قابلیت برداشت اتریوم‌های استیک شده از زنجیره بیکن به لایه اجرایی اتریوم است. به‌روزرسانی شاپلا صبح امروز (28 فوریه) و در ایپاک شماره ۵۶۸۳۲ در شبکه سپولیا، شبکه آزمایشی اتریوم راه‌اندازی شد.

توییت توسعه‌دهنده اتریوم

مطلب مفید: مدیریت ریسک چیست و چه کاربردی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

- Advertisement -

اعتبارسنج‌های شبکه به‌منظور تأیید اعتبار تراکنش‌ها و بلاک‌ها در شبکه اتریوم باید 32 توکن اتریوم را در شبکه قفل می‌کردند. اکنون آن‌ها می‌توانند پاداش‌های بیشتر از 32 اتریوم را برداشت کنند. علاوه بر آن، به اعتبارسنج‌ها اجازه داده می‌شود که به اعتبار سنجی خود ادامه یا دهند در صورتی که قصد برداشت کامل داشته باشند، بتوانند تمامی 32 اتریوم استیک شده را علاوه بر پاداش‌ها برداشت کنند و فرایند اعتبارسنجی را متوقف کنند.

باید اشاره داشت که با موفقیت به‌روزرسانی شاپلا در شبکه آزمایشی سپولیا، قبل از راه‌اندازی هارد فورک شانگهای در شبکه اصلی اتریوم، انتظار می‌رود که یک به‌روزرسانی دیگر را در شبکه آزمایشی گوئرلی (Goerli) شاهد باشیم.

توسعه‌دهندگان اتریوم، آخرین به‌روزرسانی آزمایشی قبل از فورک شانگهای در شبکه اصلی اتریوم را برای ماه برنامه‌ریزی کرده‌اند. با موفقیت به‌روزرسانی شاپلا و پس از آن، تکمیل فورک شانگهای، اعتبارسنج‌های شبکه قادر خواهند بود اتریوم‌های قفل شده در شبکه را برداشت کنند و بدین ترتیب شاهد افزایش نقدینگی در بازار خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان