نایب بوکله: السالوادور از فردا روزی یک بیت کوین خریداری خواهد کرد

خانهاخبارنایب بوکله: السالوادور...

آنچه می‌خوانید...

به نظر می‌رسد استراتژی خرید بیت کوین توسط دولت السالوادور همچنان ادامه داشته باشد. نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور ساعاتی پیش در توییتر از استراتژی جدید خرید روزانه بزرگترین ارز دیجیتال بازار خبر داد و اعلام کرد از فردا این روند را آغاز خواهد کرد. جاستین سان نیز در واکنش به این تصمیم، اعلام کرد پروژه بلاکچینی ترون نیز از فردا این روند را دنبال خواهد کرد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، اگرچه سال 2022 سال دشواری برای بازار ارزهای دیجیتال بوده است و عوامل داخلی و خارجی بسیاری قیمت‌ها و احساسات را نزولی کردند، دولت السالوادور و رئیس جمهور آن همچنان به ادامه استراتژی خود مصمم هستند.

- Advertisement -

حالا در ادامه این استراتژی، نایب بوکله اعلام کرد این کشور، که اخیرا یک سالگی تصمیم پذیرش بیت کوین به عنوان واحد پول قانونی را جشن گرفته است، از فردا هرروز یک واحد از این ارز را خریداری خواهد کرد.

تاکنون این کشور کوچک واقع در منطقه آمریکای مرکزی 2381 واحد بیت کوین خریداری کرده و با توجه به تحولات قیمت این ارز در طول یک سال گذشته، می‌توان گفت حداقل روی کاغذ، السالوادور ضرر زیادی کرده است.

علاوه بر این، پس از بحران نقدینگی و ورشکستگی صرافی FTX، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه بیت کوین‌های دولت السالوادور در این صرافی نگهداری می‌شده است مطرح شد. با این حال، بوکله مدت کوتاهی پس از این شایعات در گفتگویی با چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس آنها را تکذیب کرد.

در واکنش به توییت بوکله، جاستین سان، خالق ترون نیز اعلام کرد این پروژه بلاکچینی از فردا خرید روزانه یک واحد بیت کوین را آغاز خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان