نبرد تنگاتنگ کاردانو و دوج کوین برای تصاحب بازار

خانهاخبارنبرد تنگاتنگ کاردانو...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

فضای آلت کوین‌ها در چند هفته‌ی گذشته شلوغ بوده و در حال حاضر، دو تارز دیجیتال کاردانو (ADA) و دوج کوین (DOGE) برای تصاحب رتبه هشتم در فهرست ده ارز دیجیتال برتر درگیر نبردی سخت هستند. در اینجا عملکرد این دو ارز را در آینده‌ی نزدیک موردبررسی قرار می‌دهیم.

در هفته‌ی گذشته، هر دو آلت کوین بیش از 10 درصد سود داشته‌اند که نشان دهنده‌ی قدرت آن‌هاست. بیایید نگاهی به عملکرد این ارزهای دیجیتال در روز‌های اخیر بیندازیم.

- Advertisement -

نبرد کاردانو و دوج کوین

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از کوین اسپیکر، ارز دیجیتال کاردانو با 2.09 درصد افزایش به قیمت 0.2996 دلار و ارزش بازار 10.55 میلیارد دلار معامله می‌شود. در هفته‌ی گذشته، قیمت کاردانو برای پیشی گرفتن از متحرک نمایی 200 روزه، که در حال حاضر نزدیک به 0.3 دلار است، تلاش کرد. رد محدوده‌های بلند در کندل‌های روزانه نشان می‌دهد که فشار فروش قابل‌توجهی وجود دارد و این امر افزایش قیمت دارایی را برای خریداران دشوار می‌کند.

اگر فشار فروش ادامه پیدا کند، قیمت ADA ممکن است با یک اصلاح جزئی مواجه شود تا دوباره حرکت صعودی خود را پیش بگیرد. ابزار بازیابی فیبوناچی بر سطوح پشتیبانی بالقوه را در 0.284 دلار (23.6 درصد فیب) و 0.276 دلار (38.2 درصد فیب) برای تلاش برای بازیابی قوی تأکید دارد.

نمودار قیمت کاردانو

حفظ این سطوح می‌تواند خریداران را قادر سازد تا موانع روانی را با قیمت 0.3 دلار مجدداً آزمایش کنند که دقیقاً با خط روند مقاومت به خوبی تثبیت شده است. سرمایه‌گذاران باید در اینجا احتیاط کنند، زیرا شکست در شکستن این مقاومت دوگانه ممکن است نقطه عطفی برای فروشندگان برای به دست گرفتن مجدد کنترل باشد.

با RSI روزانه 78 درصد، نشانه واضحی از حرکت صعودی قوی وجود دارد، اما احتمال نزدیک شدن دارایی به شرایط خرید فوق‌العاده را نشان می‌دهد.

عملکرد دوج کوین (DOGE)

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، دوج کوین (DOGE) با قیمت 0.069 دلار، به ارزش بازار 10.55 میلیارد دلار معامله می‌شود. علی مارتینز، تحلیل گر مشهور ارزهای دیجیتال، اشاره کرده است که دوج کوین (DOGE) با رهایی از یک مثلث نزولی چند ساله که در نمودار هفتگی $DOGE قابل مشاهده است، علائم دلگرم کننده‌ای را نشان می‌دهد. خوش‌بینی پیرامون این ارز توسط نشانگر TD Sequential که فرصت خرید را در این بازه زمانی سیگنال می‌دهد، تقویت می‌شود.

علی مارتینز، تحلیل گر مشهور ارزهای دیجیتال


با بررسی نمودار بازه زمانی روزانه، واضح است که قیمت دوج کوین به دنبال بهبود 20 درصدی از سطوح فعلی است. این با گزارش قبلی CoinGape مطابقت دارد که بر ظهور یک الگوی صعودی «پایین دوگانه» را در میان حرکت جانبی دوج کوین تأکید داشت. تجدید حیات گسترده‌تر بازار از این اقدام قیمت پشتیبانی می‌کند و این ارز را به ارزش معاملاتی فعلی خود یعنی 0.69 دلار سوق می‌دهد.

نمودار قیمت دوج کوین

در حالی که بازگشت فعلی قوی به نظر می‌رسد، اما دوج کوین پس از رسیدن به مقاومت 0.075 دلار با یک مانع کوچک روبرو شد. حفظ موقعیت آن در بالای سطح حمایت متوسط 0.067 دلار می‌تواند فرصتی را برای خریداران ایجاد کند تا با هدف رسیدن به خط گردن الگو در 0.085 دلار، بازیابی را تا بیش از 20٪ افزایش دهند.

یک پیشرفت فراتر از این مانع، به خریداران اطمینان بیشتری می‌دهد تا روند بهبودی را به سمت 0.1 دلار پیش ببرند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دییجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان