بازار LooksRare از نسخه دوم پلتفرم معاملات NFT خود رونمایی کرد

خانهاخباربازار LooksRare از...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بر اساس گزارشی تازه، بازار LooksRare، پلتفرم معاملاتی NFTها اخیراً نسخه دوم پلتفرم خود را راه‌اندازی کرده و در پی آن 75% از کارمزد معاملات را کاهش داده و چندین قابلیت دیگر  را نیز به بازار اضافه کرده است. گفتنی است که نسخه 1 این بازار برای هر معامله کارمزد 2 درصدی دریافت می‌کرد و اکنون در نسخه دوم، این مقدار به 0.5% کاهش یافته است.

- Advertisement -
spot_img

نسخه دوم بازار LooksRare چه قابلیت‌هایی دارد؟

به نقل از کوین تلگراف، علاوه بر کاهش کارمزد، نسخه دوم بازار LooksRare دارای قراردادهایی با گس بهینه‌تر است که به کاربران اجازه می‌دهد تا 30% نسبت به نسخه قبلی در کارمزدها صرفه‌جویی کنند. شرکت توسعه‌دهنده این بازار NFTها در توضیحات خود اشاره داشت که فروشندگان LooksRare از این پس برای بیشتر معاملات خود در عوض رپد اتریوم، توکن اتریوم دافت می‌کنند.

- Advertisement -
توییت LooksRare

همچنین قراردادهای هوشمند به کاربران اجازه می‌دهند تا سفارش‌های خرید و فروش عمده باز کنند. این قابلیت برای افرادی است که می‌خواهند به‌طور هم‌زمان چندین معامله انجام دهند. یک قابلت دیگر در LooksRare اضافه شدن گیرنده‌های سفارشی برای تجمیع کنندگان است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا یک NFT را با یک کیف پول خریداری کرده و آن را به کیف دیگری منتقل کنند.

فروشندگان می‌توانند NFTهای خود را برای فروش با قیمت توکن‌های دیگری به جز اتریوم بگذارند. برای مثال می‌توانند از قیمت دلار آمریکا و معادل اتریوم آن استفاده کنند. تیم توسعه LooksRare روز گذشته و در یک پست جداگانه توضیح داد که نسخه 1 پلتفرم از بین خواهد رفت.

مطلب مفید: هر آنچه باید قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال بدانیم

بر اساس داده‌ها، از روز 12 آوریل، فرانت‌اند نسخه 1 بازار دیگر اجازه ارسال حراج‌ها از طریق API عمومی را نخواهد داد. همچنین تمامی حراج‌های فعلی روز 13 آوریل از وب‌سایت حذف خواهند شد و قراردادهای هوشمند نیز به‌طور خودکار غیرفعال می‌شوند.

باید اشاره داشت که واکنش‌ها و بازخورد اعضای جامعه نسبت به این تصمیم اکثراً مثبت بود. کاربران زیادی معتقدند که قابلیت‌های جدید LooksRare می‌تواند آن را به رقیب شایسته‌ای برای اپن سی و بلر تبدیل کند.

با این حال، همچنان هستند کاربرانی که حتی نسخه 2 این پلتفرم را نیز برای ربودن گوی سبقت از دیگر پلتفرم‌ها کافی نمی‌دانند. برخی اشاره داشته‌اند که نسخه 2 این بازار نتوانسته محرک توکنی خوبی را ایجاد کند و از طرفی اجازه نمی‌دهد تعداد مجموعه‌های کافی NFT لیست شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان