پروتکل رن قصد دارد با از کار انداختن شبکه فعلی، شبکه جدیدی راه‌اندازی کند

خانهاخبارپروتکل رن قصد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پروتکل رن (Ren Protocol) که از پشتیبانی شرکت آلامدا برای تعطیلی شبکه خود و به خطر انداختن میلیون‌ها دلار ارزش کل قفل شده بهره می‌برد باری دیگر و به دلیل سقوط این شرکت در خطر از دست رفتن سرمایه‌های خود قرار گرفته است. به نقل از بین‌کریپتو، این پروتکل از کاربران خود خواسته تا هرچه سریع‌تردارایی خود را به زنجیره بومی رن بازگردانند، در غیر این صورت ممکن است برای همیشه دارایی‌های خود را از دست دهند.

توییت رن

تعطیلی شبکه رن 1.0 به دلیل سقوط آلامدا

پروتکل رن، پلتفرمی که سازگاری و نقدینگی میان بلاکچین‌های مختلف ایجاد می‌کند در پی اتفاقات اخیر اعلام کرد که به روزرسانی شبکه به نسخه 2.0 را سرعت بخشیده است. در سال 2021 آلامدا برای پروتکل تامین سرمایه انجام داد و اکنون رن تنها تا پایان سال سرمایه دارد. به همین دلیل تیم توسعه قصد دارد هرچه سریع‌تر نسخه 1.0 پروتکل را از کار بیاندازد.

- Advertisement -

روز گذشته، پروتکل رن از کاربران خود خواست تا هرچه سریع‌تر دارایی خود را برداشت کنند یا ریسک از دست رفتن آن را به جان بخرند. گفتنی است که این اتفاقات باعث سرخوردگی سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه رن شده است.

مطلب مفید: آیا دیفای واقعاً غیرمتمرکز است؟ بررسی دقیق مهم‌ترین ویژگی دیفای

نگرانی سرمایه‌گذاران از به خطر افتادن میلیون‌ها دلار

بنابر داده‌های DefiLlama، پروتکل رن حدود 35 میلیون دلار در ارزش کل قفل شده خود دارد که 31 میلیون دلار آن در  شبکه اتریوم است. گفتنی است که چون پل رن نیازی به ثبت ایمیل کاربران ندارد، فضای مجازی تنها رابط میان تیم توسعه و کاربران درباره به روزرسانی‌ها است. اعضای جامعه در همین راستا به انتقاد از پروتکل پرداختند و اشاره داشتند که هرکس در فضای مجازی فعال نباشد با کلاهبرداری راگ پول از سمت این پروژه مواجه می‌شود.

اتفاقات پروتکل رن باعث شده تا برخی تکنولوژی بلاکچیین را زیر سوال ببرند. کاربران اشاره داشتند که هنگام به روزرسانی سرویس بانک‌ها، هیچ کاربری دارایی خود را از دست نمی‌دهد. از طرفی دیگر شک و تردید درباره غیرمتمرکز سازی این پروتکل نیز افزایش داشته و بسیاری تصمیم ناگهانی پروتکل را زیر سوال برده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان