رئیس CFTC: بایننس از عمد قوانین معاملاتی آمریکا را نقض کرده است

خانهاخباررئیس CFTC: بایننس...

آنچه می‌خوانید...

راستین بهنام (Rostin Behnam)، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا آمریکا (CFTC) به‌تازگی درباره اتهامات وارد شده به صرافی بایننس صحبت کرده و مدعی شده است که این پلتفرم معاملاتی با دانش قبلی خارج از قوانین آمریکا در حوزه معاملات آتی و کالا فعالیت کرده است. بر اساس صحبت‌های بهنام، صرافی بایننس از عمد و برای منفعت شخصی به نقض قوانین معاملاتی پرداخته است.

نقض قوانین معاملاتی آمریکا توسط بایننس

به نقل از کوین تلگراف و بر اساس گزارشی از نشریه بلومبرگ در روز گذشته، رئیس CFTC روز گذشته و در جران کنفرانسی در دانشگاه پرینستون به حضار جلسه گفت که مدیران بایننس از عمد برخی قوانین عملیاتی مانند اجازه معامله به کاربران آمریکایی از طریق شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) را زیر پا گذاشته‌اند.

- Advertisement -
توییت اندرو چیگنل

وی افزود که این افراد ساده ‌لوح نیستند. این افراد شرکت‌های بزرگ را راه‌اندازی می‌کنند و به مشتریان آمریکایی قراردادهای آتی و مشتقه ارائه می‌کنند. بهنام در ادامه توضیح داد که اگر قصد ارائه چنین خدماتی را در آمریکا دارید، یک درک بسیار مشخص وجود دارد که باید توسط کمیسیون معاملات آتی کالا ثبت شده باشید و طبق قوانین آن عمل کنید.

مطلب مفید: بلاک چین Base چیست؟ آشنایی با بلاک چین لایه ۲ صرافی کوین بیس

باید اشاره داشت که صحبت‌های بهنام ریشه در شکایت CFTC از بایننس و مدیرعامل آن چانگ پنگ ژائو به دلیل نقض قوانین معاملاتی دارد. بنا بر گزارش‌ها، این نهاد قانونی بایننس را متهم به اجرای تراکنش‌های آتی ثبت نشده، ارائه خدمات کامودیتی غیرقانونی، عدم ثبت به‌عنوان یک تجارت کمیسیون آتی، اجرای اقدامات مناسب برای احراز هویت و ضد پول‌شویی و همچنین نقض قانون کرده است.

در کنار دعوای بایننس با CFTC، این صرافی با اقدامات قانونی از سمت IRS و دادستان‌های فدرال نیز مواجه شده است. شواهدی وجود دارد که بایننس و ژائو علیرغم قوانین مشخص در آمریکا برای جلوگیری از ارائه خدمات به کاربران آمریکایی، این کار را انجام داده‌اند. همچنین بر اساس مدارک این نهادهای قانونی، صرافی درگیر معاملات آتی غیرقانونی بوده و کسب و کار خود را مغایر با قوانین ضد پول‌شویی در آمریکا مدیریت کرده است.

باید اشاره داشت که مشخص نیست چرا رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا آمریکا در رابطه با تحقیقات نامشخص علیه بایننس در یک بحث عمومی شرکت کرده است. در همین حین، بایننس همچنان در تلاش است تا حسن نیت خود را در رابطه با تلاش در انطباق با قوانین و همکاری با قانون‌گذاران در سطح جهان نشان دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان