قیمت لونا 2.0 تنها یک روز پس از راه اندازی شبکه جدید 70% سقوط کرد

خانهاخبارقیمت لونا 2.0...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: ماه مه با سقوط اکوسیستم و بلاک چین ترا و توکن لونا و استیبل کوین UST آغاز شد و اکنون با راه اندازی زنجیره جدید ترا و توکن لونا 2.0 در حال پایان یافتن است. با این حال نکته قابل توجه نوسانات شدید و سقوط قیمت توکن لونا 2.0 پس از راه اندازی زنجیره ترا است.

ایردراپ لونا 2.0

در تلاش برای نجات اکوسیستم ترا، دو کوان، مدیرعامل شرکت ترا فرم لبز چند طرح پیشنهادی را با اعضای جامعه به اشتراک گذاشت. در نهایت و از میان چندین پیشنهاد، ایجاد زنجیره جدید ترا و توکن لونا و تغییر نام شبکه قبلی به ترا کلاسیک مورد پسند اعضای جامعه قرار گرفت. این طرح که روز گذشته عملی شد شامل ایردراپ توکن های لونا 2.0 نیز می‌شد که به هولدرهای لونا کلاسیک تعلق گرفت.

- Advertisement -

اولین بلاک شبکه ترا 2.0 روز گذشته تولید شد و کمی پس از راه اندازی توکن شبکه شاهد سقوط ناگهانی و 60 درصدی قیمت آن بودیم. قیمت لونا 2.0 کار خود را با قیمت 17 تا 18 دلار  آغاز کرد و در ابتدای کار تلاش کرد تا به 20 دلار نیز برسد. با این وجود نکته قابل تامل قیمت 5.6 دلاری و سقوط 70 درصدی توکن تا به این لحظه است.

قیمت لونا 2.0 پس از راه اندازی در صرافی های مختلف نوسانات شدیدی داشت و هر صرافی نیز به نظر قیمت متفاوتی را نشان می‌داد. برای مثال قیمت لونا در Gate.io به 18 دلار رسیده بود و در همان زمان صرافی کوکوین قیمت آن را 7.4 دلار نشان می‌داد. در نهایت قیمت لونا 2.0 در محدوده 6 تا 7 دلاری به ثبات رسید و همانطور که اشاره شد با ریزش دوباره اکنون در کانال 5 دلاری معامله می‌شود.

مطلب مفید: کیف پول BRD چیست؟ آموزش کار با کیف پول Breadwallet

حجم معاملات لونا 2.0 نیز در شبانه روز گذشته رشد 2408 درصدی را تجربه کرده و به 97.5 میلیون دلار رسیده است. گفتنی است که قیمت لونا کلاسیک نیز با ریزش بیشتر همراه شده و اکنون در نزدیکی صفر معامله می‌شود. به نظر می‌رسد فشار فروش در لونا 2.0 به دلیل عدم اعتماد سرمایه گذاران به اکوسیستم ترا و تلاش آنها برای خروج از این شبکه است.

همچنین باید توجه داشت که به دلیل عدم وجود استیبل کوین UST در شبکه جدید، کاربرد لونا تنها در موارد حاکمیتی اکوسیستم است و کاربران با استیک توکن در ترا می‌توانند پاداش دریافت کنند و در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان