چگونه از بازار خرسی عبور کنیم؛ اعضای جامعه ارزهای دیجیتال پاسخ می‌دهند

خانهاخبارچگونه از بازار...

آنچه می‌خوانید...

بازار خرسی سال 2022 باعث سقوط 70 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال از اوج خود شده است. به گزارش کوین تلگراف، در حالی که ارزش بازار در چرخه صعودی قبلی به 3 تریلیون دلار رسیده بود، اکنون بازار در تلاش است تا سطح 1 تریلیون دلاری را حفظ کند. در حال حاضر و زمانی که اکثریت ارزهای دیجیتال جهتی خنثی دارند و حرکت صعودی قابل توجهی نیز در آنها ایجاد نشده، شرایط برای سرمایه گذاران به خصوص آنهایی که در اوج بازار وارد شده‌اند، کمی خسته کننده شده است.

با بدتر شدن وضعیت زمستان ارزهای دیجیتال، جامعه ارزهای دیجیتال در ردیت نکات مهمی را برای تحمل و عبور از بازار نزولی و چرخه قیمتی فعلی بازار منتشر کردند. یکی از کاربران این جامعه نوشت که در بلند مدت داخل این  بازار بوده و برای تحمل وضعیت تصمیم به نادیده گرفتن نمودارها و نوسانات روزانه گرفته است. وی افزود:

«برای سلامت روان در بازار نزولی، نمودارها را نادیده گرفتم و یک شغل تمام وقت نیز دارم تا این بازار تنها منبع درامد برای من نباشد. این بازار برای من یک بازی بلند مدت است پس با آن چنین رفتاری می‌کنم. باید توجه داشته باشید که نوسانات روزانه در صورتی که قصد فروش ندارید، اهمیت خاصی ندارند.»

- Advertisement -

یکی دیگر از کاربران نیز توصیه کرد که در شرایط فعلی بازار بهتر است اکثر اخبار را دنبال نکنید چرا که اخبار این روزها بیشتر تمرکز خود را روی هیجان انگیز کردن تمام چیزها می‌گذارند. در همین حین اما یک کاربر بهترین توصیه ممکن را کرد و اشاره داشت که بیشتر از آنچه می‌توانید از دست دهید، سرمایه گذاری نکنید.

مطلب مفید: استراتژی سرمایه‌گذاری ؛ لازمه کسب سود از ارزهای دیجیتال

وی همچنین افزود که تا زمان بازگشت بازار صعودی بهتر است از روش سرمایه گذاری متوسط هزینه دلاری استفاده کنید. این روش نوعی سرمایه گذاری است که در آن مقدار مشخصی از سرمایه را به صورت سیستمی و بدون توجه به قیمت در یک دارایی قرار می‌دهند.

در حالی که کهنه‌کاران کریپتو که مدت‌ها در این بازی بوده‌اند می‌دانند بازار خرسی ممکن است طولانی باشد اما در نهایت به پایان خواهد رسید، معامله‌گران جدیدی که به دلیل هیاهو یا فشار همتایان وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، ممکن است نتوانند چنین موضوعی را درک کنند. در همین راستا یک کاربر جدید گفت:

«اگر نمی‌توانید استرس نمودار یا بازار را تحمل کنید، از هوای تازه و اهمیت آن غافل نشوید. به بیرون بروید و کمی پیاده روی کنید، بدین شکل حواس شما مدتی از بازار و نمودارها فاصله خواهد گرفت. به یاد داشته باشید که بهترین سرمایه گذاری جهان، سرمایه گذاری روی سلامت روان است.»

باید توجه داشت که اکثر کاربران جامعه ارزهای دیجیتال در ردیت معتقدند که بازار خرسی یک طرح مشخص دارد. کاربران باید تمرکز خود را روی بلند مدت گذاشته و از نوسانات روزانه پرهیز کنند. زمستان ارزهای دیجیتال ممکن است چندین سال به طول بیانجامد اما یک چخه است که در نهایت به بازار صعودی خواهد رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان