هزینه۲۰۰ میلیون دلاری ریپل در دفاع از پرونده حقوقی علیه SEC!

خانهاخبارهزینه۲۰۰ میلیون دلاری...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت ریپل صبح روز 8 مه و در جریان نشست فناوری مالی در دبی گفت که پرونده ریپل علیه SEC تاکنون 200 میلیون دلار برای این شرکت هزینه داشته است. باید اشاره داشت که کمیسیون بورس آمریکا در سال 2021 و با اتهام فروش اوراق بهادار ثبت نشده، پای ریپل را به دادگاه باز کرد.

- Advertisement -
spot_img

هزینه 200 میلیون دلاری پرونده ریپل علیه SEC

به نقل از کوین تلگراف، گارلینگهاوس در ادامه صحبت‌های خود اشاره داشت که آمریکا در فرایند قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در مقایسه با امارات متحده عربی و کشورهای اروپایی هیچ پیشرفتی نداشته است. وی افزود که اروپا با لایحه MiCA پیشرفت خوبی را در این زمینه تجربه کرده و قانون‌گذاران امارات نیز درزمینهٔ دارایی‌های دیجیتال اقدامات مؤثر زیادی را انجام داده‌اند.

- Advertisement -

گارلینگهاوس در بخشی از صحبت‌های خود توضیح داد که از زمان شکایت کمیسیون بورس و آغاز پرونده ریپل علیه SEC تاکنون، این شرکت 200 میلیون دلار هزینه کرده است. این در حالی است که از دیدگاه مدیرعامل ریپل، این پرونده حقوقی از همان ابتدا نیز بی‌معنا بوده و منطقی در آن دیده نمی‌شده است.

برد گارلینگهاوس در پیامی به گری گنسلر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، از عقب افتادن آمریکا از دیگر کشورها به‌خصوص با توجه به گسترش فعالیت‌های ریپل در امارات ابراز تأسف کرد. وی در این باره توضیح داد که بخش سخت ماجرا آن است که با کشوری مواجه هستیم که سیاست را بر کاردانی مقدم شمرده است.

مطلب مفید: آخرین هاوینگ بیت کوین چه زمانی انجام میشود؟ تمام آنچه که باید از هاوینگ ۲۰۲۴ بدانید!

وی همچنین توضیح داد که در صحبت با کارآفرینان و کسانی که قصد آغاز پروژه‌ای را دارند، به آن‌ها توصیه می‌کند که پروژه خود را در آمریکا راه‌اندازی نکنند. گارلینگهاوس اشاره داشت که از نظرش بسیاری از شرکت‌های خصوصی و عمومی فعال در خاک آمریکا، با این حرف موافق هستند، چرا که سیاست‌های قانون‌گذاری مشخصی در این کشور دیده نمی‌شود و نهادهایی مانند کمیسیون بورس همواره به جای قانون‌گذاری به دنبال شکایت و تعطیلی پروژه‌ها هستند.

در رابطه با یک محیط قانونی مشخص در آمریکا، وی اشاره داشت که کمیسیون بورس باید متوجه شود که اکثریت افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، آدم‌های خوبی هستند که می‌خواهند در چهارچوب قانون فعالیت کنند. اما باید قانونی باشد که آن‌ها از آن پیروی کنند.

همان‌طور که اشاره شد، پرونده ریپل علیه SEC از اواخر دسامبر 2020 کلید خورد و این نهاد قانونی مدعی شد که ریپل در حال فروش XRP، به‌عنوان اوراق بهادار ثبت نشده است. این پرونده در دو سال و نیم گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشته و بر بازار ارزهای دیجیتال نیز تأثیر زیادی داشته است. انتظار می‌رود که دادگاه در سه تا شش ماه آینده، تصمیم نهایی خود درباره این پرونده را اعلام کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان