رابرت کیوساکی: افزایش نرخ بهره باعث نابودی اقتصاد آمریکا می‌شود

خانهاخباررابرت کیوساکی: افزایش...

آنچه می‌خوانید...

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور پدر پولدار پدر فقیر که در چند وقت اخیر همواره در حال انتقاد از اقتصاد آمریکا و هشدار دادن به مردم درباره بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ بوده است به تازگی دوباره به مردم درباره مسیر اقتصاد آمریکا هشدار داده و به آنها گفته که پول خود را در چه چیزی سرمایه گذاری کنند.

پدر پولدار پدر فقیر، کتابی است که در سال 1997 و با نویسندگی رابرت کیوساکی و شارون لچر منتشر شد. این کتاب به مدت شش سال پر فروش ترین کتاب نیویورک تایمز بود و در 109 کشور جهان و به بیش از 51 زبان دنیا ترجمه شد. همچنین گفتنی است که 32 میلیون نخسه از آن نیز به فروش رفته است.

- Advertisement -

روز جمعه، نویسنده این اثر معروف در یک پست توییتری گفت کسانی که پس انداز می‌کنند بازندگان خواهند بود. وی اشاره داشت که بدهی دولت آمریکا 100 ها تریلیون دلار است و تورم واقعی این کشور 7% نیست بلکه 16% است. در همین راستا، پس انداز کنندگان بزرگ ترین بازندگان بازار خواهند بود. مردم باید سرمایه های خود را به جای دلار آمریکا در پول واقعی یعنی طلا، نقره و بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

توییت کیوساکی

تعدادی از اقتصاددان های مطرح پیش بینی کرده‌اند که فدرال رزرو در جلسه هفته آینده خود نرخ بهره را 1% افزایش خواهد داد تا بتواند تورم افسارگسیخته این کشور را تحت کنترل درآورد. اد یادرنی (Ed Yardeni)، استراتژیست سرمایه گذاری در این باره به CNBC گفت که احتمالا فدرال رزرو در جلسه خود به این نتیجه خواهد رسید که برای مقابله با تورم باید به جای 0.75% نرخ بهره را 1% افزایش داد. شاید در ادامه شاهد افزایش دوباره نرخ بهره نیز باشیم.

مطلب مفید: حمله 51 درصدی چیست و چه خطری برای بلاکچین دارد؟

برخی از افراد مشهور مانند ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و کتی وود، مدیرعامل آر ایونست نیز هشدار داده‌اند که افزایش نرخ بهره باعث رکود اقتصادی در آمریکا خواهد شد. کیوساکی مدتی است که همواره درباره بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ هشدار می‌دهد. وی در ماه آوریل گفت که تمامی بازارها در حال سقوط هستند. سپس پیشنهاد کرد که مردم طلا، بیت کوین و نقره بخرند. با این حال به تازگی گفته است که طلا گران است و بهترین ابزار سرمایه گذاری در حال حاضر نقره است.

هفته گذشته رابرت کیوساکی به دنبال کنندگان خود پیشنهاد کرد که هرچه زودتر و قبل از بزرگ ترین سقوط اقتصادی تاریخ وارد حوزه ارزهای دیجیتال شوند. وی مدتی است که به سرمایه گذاران پیشنهاد می‌کند بیت کوین خریداری کنند.

وی همچنین در ماه های اخیر گفته است که منتظر رسیدن بازار به کف قیمتی خود است تا بتواند با خیالی آسوده تر وارد بازار شود. کیوساکی در ماه های گذشته گفته بود که منتظر رسیدن قیمت بیت کوین به کف 1100 دلاری است و سرمایه های وی در حالت نقد است تا بتواند در آن زمان بیت کوین خریداری کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان