تصویربیبی دوج در وب 3

خانهاخبارتصویربیبی دوج در...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

رمز ارز بیبی دوج (Baby Doge)، یکی از میم کوین‌های محبوب بازار که از دوج کوین الهام گرفته شده است در چند وقت اخیر در تلاش بوده تا مانند رقبای خود بر اهمیت و ارزش خود اضافه کند. در همین راستا، روز گذشته و در پی اعلام همکاری و ادغام این میم کوین در پلتفرم AntNetworkX شاهد بیلبوردی با حضور بیبی دوج بودیم.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از یوتودی، AntNetworkX یک پلتفرم در شهر دوبی است که هدفش راه‌اندازی و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز با رابط کاربری آسان از طریق خدمات دنیای واقعی است. اکنون این پلتفرم بازار خود را با بیبی دوج ادغام کرده و خبر آن را با استفاده از بیلبوردهایی در سطح شهر به نمایش گذاشته است.

- Advertisement -
توییت بیبی دوج

گفتنی است که این برای اولین بار است که شاهد چنین نحوه تبلیغی برای میم کوین بیبی دوج هستیم. این ارز اولین بار در ماه ژوئیه 2021 و پس از پست توییتری ایلان ماسک در رابطه با این ارز در معرض دید و توجه اعضای جامعه قرار گرفت. روز 6 آوریل، پلتفرم AntNetworkX اعلام کرد که ادغام Baby doge و AntXwork تکمیل شده است.

باید اشاره داشت که AntXwork اولین بازار وب 3 در بی ان بی چین، اتریوم و پالیگان است که بدون کارمزد کار می‌کند. اکنون به‌واسطه همکاری با بیبی دوج، کاربران این بازار می‌توانند خدمات ارائه شده در این بازار را از طریق میم کوین مذکور خرید و فروش کنند.

مطلب مفید: قابلیت همکاری بلاک چین (interoprability) به چه معناست؟

باید اشاره داشت که این رمز ارز به جلب‌توجه خود ادامه می‌دهد و امیدوار است که به‌زودی بتواند ارزش‌های بیشتری را به اکوسیستم خود اضافه کند. لازم به ذکر است که این میم کوین یکی از پربیننده‌ترین ارزهای دیجیتال در سطح جهان به شمار می‌رود.

بیبی دوج در دیپ کوین لیست شد

روز گذشته، دیپ کوین، صرافی رمز ارزی واقع شده در سنگاپور اعلام کرد که جفت ارز بیبی دوج به تتر را در لیست معاملات اسپات خود اضافه می‌کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با ورود به صرافی اشاره شده با کارمزد معاملاتی صفر درصد به معامله و خرید این رمز ارز بپردازند.

گفتنی است که در روزهای گذشته این میم کوین بر بستر ششمین صرافی بزرگ دنیا یعنی بای بیت نیز راه‌اندازی شد. در حال حاضر قیمت این ارز با اصلاح جزئی در شبانه‌روز گذشته در محدوده 0.00000000256 دلاری معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان