کاربران از طریق مستر کارت می‌توانند در وب 3 امور پرداختی خود را انجام دهند

خانهاخبارکاربران از طریق...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

مستر کارت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امور پرداختی به‌تازگی از همکاری با پروتکل پرداختی Immersve در وب 3 خبر داده است. به‌واسطه این همکاری، مستر کارت به کاربران اجازه می‌دهد تا در دنیای دیجیتال، فیزیکی و متاورس با ارزهای دیجیتال پرداخت‌های خود را انجام دهند. در همکاری مستر کارت و Immersve، پس از موفقیت تراکنش از سمت کاربر، استیبل کوین یو اس دی سی در لحظه به ارز فیات تبدیل شده و از آن برای تکمیل تراکنش در شبکه این شرکت استفاده می‌شود.

- Advertisement -
spot_img

همکاری مستر کارت و Immersve

به نقل از کوین تلگراف، در همکاری خود این دو پلتفرم از پروتکل‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنند تا تراکنش‌های رمز ارزی را در لحظه به ارز فیات تبدیل کنند که در سیستم پرداخت آنلاین مستر کارت از آن استفاده می‌شود. گفتنی است که کاربران اکنون می‌توانند با کیف پول‌های وب 3 خود و بدون نیاز به‌واسطه پرداخت رمز ارزی مستقیم انجام دهند. در عوض، Immersve با یک شرکت واسطه همکاری کرده که اجازه می‌دهد کاربران برای تمامی خریدهای خود از USDC استفاده کنند.

مطلب مفید: شبکه همتا به همتا (peer to peer) چیست؟

- Advertisement -

بر اساس داده‌ها، کاربران می‌توانند از طریق کیف پول‌های مطرح وب 3 خود به این قابلیت دسترسی داشته باشند و از کلیدهای خصوصی برای تأیید تراکنش‌ها و پرداخت‌ها استفاده کنند. جروم فاوری (Jerome Faury)، مدیرعامل Immersve در رابطه با استفاده و موارد کاربردی ارزهای دیجیتال ابراز امیدواری کرد و اشاره داشت که همکاری با برندی شناخته شده مانند مستر کارت گامی بزرگ در جهت پذیرش کیف پول‌های وب 3 است.

گفتنی است که کیف پول‌های وب 3 و پروتکل‌های غیرمتمرکز می‌توانند با APIهای Immersve و قراردادهای هوشمند آن ادغام شده و از قابلیت پرداخت در تمام مکان‌های پشتیبانی شده توسط مستر کارت بهره ببرند. باید اشاره داشت که در سال‌های اخیر، مستر کارت با همکاری‌های مختلف تلاش کرده حضور خود در حوزه کریپتو را مداوم کند.

توییت بایننس

پیش از همکاری مستر کارت و Immersve، این پلتفرم از همکاری با صرافی بایننس برای راه‌اندازی کارت پرداختی در آمریکای لاتین خبر داد. با استفاده از آن، کاربران می‌توانند در لحظه از تبدیل 14 ارز دیجیتال به ارز فیات بهره ببرند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان