حساب کاربری مدیرعامل سندباکس در توییتر هک شد

خانهاخبارحساب کاربری مدیرعامل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته، آرتور مادرید، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار پروژه متاورسی سندباکس قربانی حمله هکری به حساب توییتری خود شد. باید اشاره داشت که وی کمی بعد از بازگردانی حساب خود، در یک پست توییتری صحت این خبر را تأیید کرد. بر اساس داده‌ها، به نظر می‌رسد که با هک حساب توییتری مدیرعامل سندباکس، مهاجم قصد داشته با تبلیغ یک ایردراپ جعلی حمله فیشینگ ترتیب دهد و کاربران این پروژه متاورسی را فریب دهد.

به نقل از کوین تلگراف، مادرید در پست توییتری خود به کاربران هشدار داد که هیچگاه روی لینک‌های تبلیغ ایردراپ یا URLهای مشکوک که به نظر کلاهبرداری می‌آیند کلیک نکنند. وی همچنین درباره ایردراپ و دیگر موارد مربوط به این پروژه از کاربران خواست تا حتماً با دامنه اصلی وبسایت پروژه صحت مطالب را دنبال کنند.

- Advertisement -
توییت مادرید

قابل توجه است که 4 ساعت پیش از پست مادرید، حساب توییتری رسمی این پروژه متاورسی هدار دادد که کلاهبرداری کنترل حساب توییتری را به دست گرفته و در حال تبلیغ یک ایردراپ جعلی برای توکن SAND است. در پست تبلیغی، کلاهبردار اشاره داشت که ایردراپ پروژه سندباکس در راه است و از کاربران می‌خواست تا با ورود به وبسایت واجد شرایط خود بودن برای دریافت توکن‌ها را بررسی کنند. گفتنی است که وبسایت قرار گرفته در این پست URL متفاوتی با وبسایت اصلی داشت.

مطلب مفید: استیکینگ NFT چیست و چگونه از آن کسب سود کنیم؟

پس از این حادثه تیم سندباکس اعلام کرد که در تلاش است تا وبسایت جعلی را از کار بیاندازد و مشکل را سریعاً حل کند. در حال حاضر به نظر می‌رسد در زمان نگارش این مطلب، تیم پروژه با موفقیت وبسایت را از کار انداخته است چرا که هنگام ورود به آن با خطای 404 مواجه می‌شوید.

هک حساب توییتر و حملات فیشینگ از معمول‌ترین مشکلات جامعه ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر بوده‌اند. روز 19 مه، یک پروژه کلاهبرداری با نام Inferno Drainer در تلگرام شناسایی شد که مسئول به کار گرفتن سازندگان وبسایت برای ایجاد سایت‌های کلاهبرداری بوده است.

قابل‌توجه است تا زمانی که این پروژه شناسایی شد، Inferno Drainer موفق شد نزدیک به 6 میلیون دلار سرمایه کاربران را به سرقت ببرد. بر اساس داده‌ها، در یک سال اخیر تعداد حمله‌های فیشینگ در فضای کریپتو افزایش 40 درصدی داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان