شبکه فانتوم 15 درصد کارمزد توکن‌ها را به پروژه‌ها پاداش می‌دهد

خانهاخبارشبکه فانتوم 15...

آنچه می‌خوانید...

spot_img

توسعه‌دهندگان بلاک چین فانتوم روز گذشته در یک پست توییتری اعلام کردند شبکه فانتوم به پروژه‌های فعال در این اکوسیستم که با افزایش تقاضا برای سایز بلاک‌ها باعث افزایش کارمزد و مشارکت بیشتر می‌شوند، پاداش خواهد داد. بر اساس داده‌های این تیم، فعالان واجد شرایط 15% از کارمزد تولیدی پروژه خود را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد تا شاهد افزایش درآمد توسعه‌دهندگان این پروژه‌ها باشیم.

پاداش از طریق کارمزدهای شبکه فانتوم

به نقل از کوین دسک، این اقدام تیم توسعه شبکه فانتوم بخشی از طرح بلاک چین با نام «برنامه پول‌سازی از کارمزد برنامه‌های غیرمتمرکز» است که اوایل سال جاری توسط جامعه حاکمیتی فانتوم تأیید شد. هدف از آن طرح پیشنهادی کاهش نرخ توکن سوزی فعلی فانتوم به‌منظور تغییر جهت کارمزد شبکه و ساخت پلتفرم‌های بیشتر بر بستر شبکه بود.

- Advertisement -

اکنون و با تأیید آن، اجرا سازی طرح مذکور می‌تواند نرخ توکن سوزی فانتوم را از 20 به 5% کاهش دهد و 15% باقی‌مانده را به پروژه‌ها اختصاص دهد و از آن برای پول‌سازی با کارمزدها استفاده کند. برنامه کسب درآمد از کارمزد به برنامه‌های مورد تقاضا و توسعه‌دهندگان آن‌ها پاداش می‌دهد و گفته می‌شود که به زیرساخت شبکه نیز کمک زیادی می‌کند.

مطلب مفید: برای خرید بیت کوین و سرمایه گذاری از کجا شروع کنیم؟

این نوع کارمزد، هزینه‌ای است که کاربران بلاک چین در توکن بومی آن شبکه پرداخت می‌کنند. برای مثال در شبکه فانتوم کارمزد مربوط به توکن FTM مدنظر است. کارمزدهای فانتوم کسری از چند سنت در هر تراکنش هستند، اما در طول زمان به مقدار قابل‌توجهی اضافه می‌شوند و تبدیل به هزینه‌ای می‌شوند که پرداخت آن بر عهده کاربران پروژه‌های مبتنی بر شبکه است.

گفتنی است که بر اساس داده‌ها، برخی از پروژه‌های شبکه فانتوم چندین ساعت پس از اعلامیه روز یکشنبه در حال بهره بردن از این برنامه و کسب درآمد اضافی هستند. برای مثال، پل میان بلاک چینی استارگیت در تنها چند ساعت موفق شده 8300 فانتوم یا به عبارتی 2600 دلار را از طریق این برنامه کسب کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان