پشتیبانی تلگرام از بیت کوین؛ با کیف پول تلگرام BTC بخرید

خانهاخبارپشتیبانی تلگرام از...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

تلگرام، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فضای مجازی است که از حامیان ارزهای دیجیتال نیز به شمار می‌رود. این پلتفرم در چند وقت اخیر تلاش کرده است تا حضور خود در فضای رمز ارزها را گسترش دهد و از این طریق کاربران بیشتری را در سراسر جهان جذب کند. در یکی از آخرین اقدامات خود، کاربران تلگرام که قابلیت استفاده از ربات کیف پول این پلتفرم را دارند، از این پس می‌توانند به خرید و فروش، مبادله و انجام تراکنش‌های همتا به همتا بیت کوین نیز بپردازند.

- Advertisement -
spot_img

پشتیبانی تلگرام از بیت کوین

به نقل از کوین گیپ و بر اساس اطلاعیه‌ای تازه، کاربران این پلتفرم می‌توانند از طریق رابط وب تلگرام عملیات‌های مختلفی را با بیت کوین انجام دهند. باید اشاره داشت که به‌روزرسانی این قابلیت در برنامه تلگرام هنوز در حال توسعه است. باید اشاره داشت که این اقدام سرویس‌های مربوط به ارزهای دیجیتال تلگرام را گسترش می‌دهد و کاربران بسیار بیشتری را به پلتفرم اضافه می‌کند.

- Advertisement -

در این اطلاعیه همچنین اشاره شد که صرافی پلتفرم اصلاح شده و در نتیجه آن، کاربران می‌توانند به طور هم‌زمان به مبادله و معامله بیت کوین، تتر و تون کوین بپردازند. در بیانیه رسمی آمده است که اکنون می‌توان با استفاده از کارت بانکی یا بازار همتا به همتا بیت کوین خریداری کنید.

مطلب مفید: نود یا گره بلاک چین چیست؟ آشنایی با انواع Node بلاک چین

توییت تون

پیشروی در پذیرش ارزهای دیجیتال

قابل‌توجه است که اقدام اخیر تلگرام برای ایجاد معاملات همتا به همتا بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، گامی بزرگ برای این شرکت در راستای تبدیل شدن به یک فعال کلیدی در دنیای دیفای تلقی می‌شود. باید دید که در آینده، پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های دیگر مانند واتساپ، وی چت و … چگونه خود را با جهان جدید ارزهای دیجیتال تطبیق می‌دهند و انتظارات مردم را برآورده می‌کنند.

باید اشاره داشت که در پی این اعلامیه قیمت تون کوین، توکن شبکه اوپن نتورک و توسعه یافته توسط تلگرام با رشد درصدی همراه شد و اکنون در محدوده دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان