توسعه دهندگان بایننس پچ فوری را برای هک بی ان بی چین منتشر کردند

خانهاخبارتوسعه دهندگان بایننس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صبح امروز، توسعه دهندگان بایننس پچ فوری بی ان بی چین با نسخه 1.1.16 را برای نودهای شبکه منتشر کردند. این پچ زیرساخت میان زنجیره ای را میان زنجیره بیکن و اسمارت چین شبکه درست می‌کند. گفتنی است که ارتباط میان زنجیره ای میان این دو زنجیره پس از حمله هکرها و سرقت 100 میلیون دلار از پل میان زنجیره ای غیرفعال شده بود.

انتشار پچ برای فعال سازی خدمات میان زنجیره ای بی ان بی اسمارت چین

صبح امروز و در قالب یک پست توییتری، توسعه دهندگان بایننس اعلام کردند که پچ موقتی و فوری 1.1.16 را منتشر کرده‌اند تا به وسیله آن مشکلات زیرساختی میان زنجیره بیکن و اسمارت چین شبکه بی ان بی را حل کنند. گفتنی است که هدف اصلی این پچ رفع مشکلات و راه اندازی دوباره ارتباطات میان زنجیره ای است.

- Advertisement -

باید توجه داشت که پچ نسخه 1.1.16 هارد فورکی برای شبکه آزمایشی و اصلی است. به روزرسانی هارد فورک موارن (Moran) قرار است که فردا و در بلاک شماره 22107423 و در حدود ساعت 12:30 دقیقه بعد از ظهر صورت گیرد. در اتفاقی مشابه، هارد فورک برای شبکه آزمایشی نیز قرار است که بعد از ظهر امروز و در بلاک شماره 23603940 صورت گیرد.

این به روزرسانی آسیب پذیری های IAVL در بررسی هش را رفع کرده و در بررسی سری بلاک ها در قرارداد میان زنجیره ای سرتیتری برای بلاک ها معرفی می‌کند. در نتیجه آن، اعتبارسنج های شبکه باید نسخه 1.1.16 را بررسی و به سرعت نودهای خود را به آن ارتقا دهند. این پچ ضروری است و هدف آن رفع مشکل و جلوگیری از ریسک حمله های احتمالی به بی ان بی چین است.

مطلب مفید: آشنایی با پلتفرم سوورین (Sovryn) ؛ پیوند بیت کوین با دیفای

سقوط قیمت BNB

قیمت توکن BNB پس از هک پل ارتباطی و سرقت سرمایه ها در روز 7 اکتبر با ریزشی 5 درصدی همراه شد و نه تنها موفق به بازگشت نشد که در روزهای اخیر سقوط 8 درصدی را نیز تجربه کرد. در زمان نگارش این مطلب نیز قیمت با سقوطی 2 درصدی در شبانه روز گذشته به محدوده 270 دلاری رسیده است.

توسعه دهندگان بایننس تایید کرده‌اند که پس از تکمیل به روزرسانی، کاربران سرمایه های خود را باز پس خواهند گرفت. همچنین پاداش استیکینگ شبکه نیز یک روز پس از آن بازگردانی خواهد شد. باید توجه داشت که واکنش سریع اعتبارسنج های شبکه بایننس از سرقت 570 میلیون دلار سرمایه توسط هکرها جلوگیری کرد. 2 میلیون توکن BNB ساخته شده توسط هکرها توسط آنها مسدود شد. همچنین بایننس در حال همکاری با مقامات پلیس است تا بتواند هکرها را پیدا کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان