پیش‌بینی تحلیلگر مطرح: اتم و چند آلت کوین دیگر آماده رشد انفجاری هستند

خانهاخبارپیش‌بینی تحلیلگر مطرح:...

آنچه می‌خوانید...

یک تحلیلگر مطرح که اغلب به خاطر تحلیل‌های دقیق خود در رابطه با آلت کوین‌ها شناخته می‌شود به تازگی پیش‌بینی‌های صعودی متعددی را در رابطه با اتم و چند آلت کوین دیگر به اشتراک گذاشته و آن‌ها را تحلیل کرده است.

این صرفا ترجمه‌ای از وب سایت دیلی هودل است و بیانگر نظرات تیم فکت کوینز و توصیه‌ای مبنی بر سرمایه‌گذاری نیست.

- Advertisement -

به گزارش دیلی هودل، این تحلیلگر که با نام مستعار کالئو (Kaleo) فعالیت می‌کند، در توییتی خطاب به 538000 دنبال‌کننده توییتر خود از رشد قریب الوقوع توکن اتم شبکه کازماس خبر داد. به گفته این تحلیلگر، توکن بومی شبکه کازماس که قصد دارد اکوسیستمی از بلاکچین‌های تعامل‌پذیر را تشکیل دهد احتمالا رشدی انفجاری را تجربه خواهد کرد.

کالئو با تحلیل نمودار جفت ارز بیت کوین / اتم، معتقد است توکن ATOM به زودی رشد چشمگیری را پشت سر خواهد گذاشت.

وی در این رابطه می‌گوید:

هنگامی که در نهایت این محدوده پایه سه‌ساله تشکیل‌شده در جفت ارز اتم با بیت کوین شکسته شود، رشدی انفجاری را شاهد خواهیم بود.

نمودار جفت ارز اتم بیت کوین
نمودار جفت ارز اتم بیت کوین

در زمان نگارش این خبر، هر واحد اتم با قیمت 15.12 دلار معامله می‌شود.

در همین حال، کالئو معتقد است دوج کوین که چند وقت اخیر پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک روندی صعودی را آغاز کرده، همچنان به صعود ادامه و از قیمت کنونی 0.124 دلار، تا 0.20 دلار افزایش خواهد یافت.

نمودار دوج کوین تایم فریم 1 ساعته
نمودار دوج کوین تایم فریم 1 ساعته

پیش‌بینی‌های صعودی کالئو به اینجا ختم نمی‌شود. این تحلیلگر معتقد است سولانا، یکی از رقبای اتریوم در هفته‌های آتی عملکرد بسیار بهتری نسبت به بیت کوین از خود بر جای خواهد گذاشت و باید به آن توجه کرد.

نمودار جفت ارز سولانا بیت کوین تایم فریم 4 ساعته
نمودار جفت ارز سولانا بیت کوین تایم فریم 4 ساعته

بر اساس نمودار بالا، این تحلیلگر انتظار دارد جفت ارز سولانا بیت کوین از قیمت کنونی 0.00168 بیت کوین (35.56 دلار) 78% افزایش افزایش یابد.

متیک، دیگر توکن مستعد رشد از نظر کالئو است و این تحلیلگر، به توکن بومی شبکه پالیگان، راهکار مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم خوش‌بین است. علیرغم عملکرد هفته گذشته پالیگان، کالئو همچنان معتقد است فضای بیشتری برای رشد متیک وجود دارد و قیمت تا 2.80 دلار افزایش خواهد یافت. در زمان نگارش این خبر، هر واحد متیک با قیمت 1.15 دلار معامله می‌شود.

نمودار پالیگان (متیک) تایم فریم 1 روزه
نمودار پالیگان (متیک) تایم فریم 1 روزه

آخرین توکنی که کالئو معتقد است می‌تواند در هفته‌های آتی رشد خوبی داشته باشد، توکن RUNE شبکه ثورچین است. ثورچین یک شبکه بلاکچینی است که برای تسهیل تراکنش‌های ایمن و با کارمزد کم بین بلاکچین‌های مختلف طراحی شده است.

بر اساس پیش‌بینی کالئو، احتمال رشد 81 درصدی برای توکن RUNE وجود دارد که قیمت آن را از 1.65 دلار کنونی تا حوالی 3.0 دلار افزایش خواهد داد.

نمودار توکن RUNE تایم فریم 3 روزه
نمودار توکن RUNE تایم فریم 3 روزه

وی در این رابطه می‌گوید:

به نظر من، هدف قیمتی ایده‌آل برای توکن RUNE، حوالی 3.00 دلار است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان