پیش‌ بینی کارشناسان از قیمت بیت کوین در پایان سال؛ چه آینده‌ای در انتظار BTC است؟

خانهاخبارپیش‌ بینی کارشناسان...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در روزهای اخیر قیمت بیت کوین موضوع اصلی بحث میان اعضای جامعه ارزهای دیجیتال و تحلیلگران این بازار پر نوسان بوده است. قیمت بیت کوین در یک ماه گذشته در محدوده 27000 دلاری تا 31000 دلاری در نوسان بوده و مسیر رو به رشد و خوبی را که از ابتدای سال آغاز کرد را ادامه داده است. اکنون و با نزدیک شدن به موقعیت‌های خاص در بازار، تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران به پیش‌بینی و اظهارنظر درباره قیمت بیت کوین در پایان سال 2023 پرداخته‌اند.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از فینبولد، 32 کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری مالی که در نظرسنجی از آن‌ها درباره قیمت بیت کوین در پایان سال سؤال پرسید شد، اشاره داشتند که بیت کوین به مسیر صعودی خود ادامه خواهد داد و اوج‌های بالاتری را نیز فتح خواهد کرد. بر اساس نتایج به دست آمده، تحلیلگران انتظار دارند که این ارز دیجیتال به مسیر صعودی خود ادامه دهد. با این حال، آن‌ها انتظار ندارند که شاهد رسیدن قیمت BTC به اوج قبلی خود در 69000 دلار باشیم.

- Advertisement -

از نظر برخی کارشناسان، بیت کوین تا پایان سال میلادی جاری به اوج 35459 دلاری خواهد رسید. این پیش‌بینی‌ها در حالی صورت گرفته که دیدگاه آن‌ها برای سال‌های آتی بسیار صعودی‌تر است.

تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین در سال 2025 به محدوده 100000 دلاری و در سال 2030 به اوج 297000 دلاری خواهد رسید. باید اشاره داشت که این پیش‌بینی‌ها نسبت به نظرسنجی صورت گرفته از کارشناسان در ماه ژانویه امسال بسیار صعودی‌تر بوده که به نظر می‌رسد دلیل آن رشد قابل‌توجه بیت کوین در 5 ماه ابتدایی سال 2023 است.

مطلب مفید: چگونه از هوش مصنوعی در کشف تقلب استفاده می شود؟

نظر کارشناسان درباره قیمت بیت کوین

بر اساس یافته‌های نظرسنجی صورت گرفته، کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که قیمت BTC در بازه کوتاه‌مدت تا میان‌مدت با رشد خوبی همراه خواهد شد. تعداد زیادی از کارشناسان اعتقاد دارند که قیمت بیت کوین در پایان سال 42 هزار دلار خواهد بود و برخی اوج 50000 دلاری را نیز در نظر دارند.

باید اشاره داشت که تمامی پیش‌بینی‌ها مثبت نبوده و برخی از تحلیلگران انتظار سقوط قیمت را داشته‌اند. در همین راستا، تعدادی از تحلیلگران عنوان کرده‌اند که بیت کوین در پایان سال در محدود 15000 دلاری یا حتی پایین‌تر از آن خواهد بود.

یکی از کارشناسان اشاره داشت که پیش‌بینی قیمت 50000 دلاری دور از ذهن نیست. بحران بانکی نشان داده که می‌توان به بیت کوین به‌عنوان یک دارایی ارزشمند اعتماد کرد. هرچه مردم زودتر با این حقیقت کنار بیایند، رالی صعودی این ارز زودتر آغاز خواهد شد.

یکی دیگر از تحلیلگران نیز اشاره داشت که بیت کوین می‌تواند به 12000 دلار سقوط کند یا تا 48000 دلار با رشد همراه شود. در حقیقت نتیجه اصلی بستگی به واکنش بازار به پاسخ دولت در رابطه با چالش‌های جهانی و همچنین بحران بانکی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان