کاربران صرافی هات بیت بهتر است کدام صرافی را انتخاب کنند؟

خانهمقالاتکاربران صرافی هات...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی هات بیت (Hotbit) به صورت رسمی اعلام کرد که قصد تعطیلی صرافی‌اش را دارد. با این حساب تعداد زیادی از کاربران و سرمایه‌گذاران کریپتوکارنسی، بستر خود برای معامله را از دست می‌دهند باید به ناچار به دیگر بسترها مراجعه کنند.

- Advertisement -
spot_img

این اتفاق سبب بی اعتمادی برخی از کاربران به صرافی‌های ارز دیجیتال شد و حالا آنها سختگیرانه‌تر صرافی بعدی خود را انتخاب می‌کنند. با تمامی این سختگیری‌ها امروز در این مقاله بررسی خواهیم کرد که یک صرافی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد و برای انتخاب صرافی باید چه مواردی را در نظر گرفت. پس اگر قصد کسب اطلاعات درباره این موضوع را دارید، پیشنهاد میکنم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

- Advertisement -

صرافی هات بیت تعطیل شد

پس از یک دوره فعالیت HotBit اعلام کرد که دیگر قادر به ادامه دادن در بازار نیست. بر اساس صحبتهای رسمی این صرافی از یکم خرداد ماه تمامی کارکنان این مجموعه از کار دست کشیدند و دیگر هم قرار نیست به کار برگردند.

طبق اطلاعیه‌ای صرافی به کاربران رسما اعلام کرد که تا پایان خرداد تمام سرمایه خود را از حساب‌ها برداشت کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

این صرافی چند دلیل برای توقف فعالیت خود اعلام کرد و در نهایت نیز نسبت به آینده بازار کریپتوکارنسی ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: صرافی هات‌ بیت تعطیل شد؛ کاربران وجوه خود را برداشت کنند

کاربران هات بیت در سردرگمی!

بیش از 170 کشور مختلف در صرافی هات بیت کاربر فعال دارند و تعداد آنها به بیش از 1 میلیون نفر میرسد، و حالا با تعطیلی آن باید سریعا سرمایه خود را برداشت کنند.

1 میلیون کاربر تعداد کمی نیست و دقیقا مشخص نشده که این کاربران برای ادامه فعالیت خود باید به سراغ کدام صرافی بروند. به نظر می‌آید که خود کاربران باید تحقیق را شروع و یک صرافی جایگزین پیدا کنند تا مشکلی از این دست دوباره برایشان پیش نیاید.

صرافی هات بیت

در انتخاب جدید باید ویژگی‌های خاصی در نظر گرفته شود. گرچه احتمال بروز چنین حادثه‌ای برای بار دوم حتی با در نظر گرفتن مولفه‌های خاص به صفر نمی‌رسد اما تا حد زیادی آن را کاهش می‌دهد.

کاربران یک صرافی باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشند؟

یک صرافی باید در مرحله اول بتواند تا حد زیادی امنیت خودش را تامین کند. بدون امنیت هیچ نهاد مالی نمیتواند فعالیت داشته باشد.امنیت رکن اول یک صرافی دیجیتال است چراکه چنین صرافی‌هایی با مشکلاتی از قبیل هک و حملات سایبری روبه رو هستند.

صرافی کوینکس

داشتن تیمی متخصص و قوی نیز یکی دیگر از لازمه‌های صرافی ارز دیجیتال است. تیمی که توانایی توسعه داشته باشد میتواند یک صرافی را تا حد زیادی جلو ببرد. صرافی باید دارای پشتوانه‌ای قوی باشد تا سرمایه کاربران به شکل کامل حفظ شود. یک صرافی خود باید با ساده‌ترین رابط کاربری در اختیار کاربران قرار بگیرد تا آنها در معاملات خود مشکلی احساس نکند.

صرافی‌های برتر جهان توانایی حفظ 100 درصدی ذخایر ارزی خود را دارند. این جمله به معنی آن است که کاربران میتوانند در هر لحظه ای که می خواهند برداشت داشته باشند.

بهترین گزینه برای جایگزینی صرافی هات بیت چیست؟

صرافیهای زیادی وجود دارند که شما میتوانید به آنها برای معاملات خود رجوع کنید. اما تعداد صرافی هایی که ویژگیهای بالا را به شکل همزمان داشته باشند کم است.

بنابراین تعداد زیادی از صرافیها از لیست ما خارج میشوند. صرافی کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال است که جمله “هر ارزی را به آسانی معامله کنید” شعار خود قرار داده و تا به امروز نیز به آن پایبند بوده است.

در این صرافی شما میتوانید تمامی ویژگی های بالا را بیابید. معامله در این صرافی امن و سریع است. با توجه به شواهد CoinEx گزینه خوبی برای جایگزینی با HotBit و انتقال رمزارز از حساب این صرافی بسته شده است.

جمع بندی

هات بیت مدتی است که خبر تعطیلی خود را اعلام کرده و به همین رو سرمایه‌گذاران به دنبال راهی برای جایگزین کردن آن هستند.

صرافی‌های مختلفی وجود دارند که میتوان آنها را جایگزین هات بیت کرد. از طرفی کاربران هات بیت کم تعداد نیستند و با تعطیلی این صرافی موج بزرگی از سرمایه باید به دیگر صرافیها منتقل شود.

بر اساس تحقیقات ما بهترین گزینه موجود کوینکس است. کوینکس تا به امروز ثابت کرده که به کاربران خود اهمیت زیادی می‌دهد و می‌تواند گزینه خوبی باشد.

ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. نظر شما در این باره چیست؟ آیا کوینکس صرافی خوبی برای جایگزینی صرافی هات بیت است؟

spot_img

3 نظرات

  1. سلام، من صرافی CoinEx رو تجربه‌ای ندارم ولی ممنونم که صرافی BingX رو به ایرانیها پیشنهاد ندادید چون هزینه Treading Fee اون درست مثل دزدی‌ست که سر گردنه ایستاده و منتظر به یغما بردن سرمایه‌تون.

  2. کوینکس تنها صرافی هست که بعد از بایننس پشتوانه داره یعنی فقط صرافی نیست، استخر داره و کیف پولش هم که ویاولته توی دیفای عالیه
    واقعا اگر قدرت رسانه داشتم به همه پیشنهادش می کردم

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان