با کاهش دامیننس بیت کوین آیا آلت سیزن در راه است؟

خانهاخباربا کاهش دامیننس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در روزهای گذشته قیمت اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها با رشد همراه بوده و این در حالی است که در مدت مشابه، بیت کوین روندی تقریباً خنثی را به نمایش گذاشته است. علاوه بر آن، داده‌ها بیانگر کاهش دامیننس بیت کوین هستند که می‌تواند نوید آغاز آلت سیزن را داشته باشد.

آلت سیزن در راه است

به نقل از Fxstreet، اتریوم و آلت کوین‌ها شاهد تغییر قابل‌توجهی در قراردادهای باز بزرگ بوده‌اند و در روزهای اخیر رهبری بازار ارزهای دیجیتال را درزمینهٔ حجم معاملات برعهده گرفته‌اند. تحلیلگران زیادی اعتقاد دارند که این تغییر سرمایه ورودی از بیت کوین به اتریوم و دیگر ارزها می‌تواند بیانگر آغاز آلت سیزن باشد. گفتنی است که در آلت سیزن شاهد تغییر ورود سرمایه از بیت کوین به آلت کوین‌ها هستیم.

- Advertisement -

برتری اتریوم و آلت کوین‌ها در قراردادهای باز و حجم معاملات

داده‌های پلتفرم تحلیلی Coinalyze نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته، قراردادهای باز آلت کوین‌های بازار جهش داشته است. باید اشاره داشت که در بازار معمولاً قراردادهای باز یک نشانه کلیدی از علاقه و تعهد فعالان بازار به یک دارایی به شمار می‌رود. هرچه قراردادهای باز یک دارایی بیشتر باشد، نقدینگی و حجم معاملات آن در بازار بیشتر می‌شود.

بر اساس داده‌ها، در شبانه‌روز گذشته میزان قراردادهای باز در آلت کوین‌های مختلف افزایش داشته و حجم معاملات ارزهای زیادی مانند ریپل، دوج کوین، کاردانو و … افزایش داشته است. چنین چیزی به تئوری صعودی و آغاز آلت سیزن قدرت می‌بخشد.

قراردادهای باز بازار

در همین حین باید اشاره داشت که دامیننس بیت کوین پس از عبور از اوج 49 درصدی کمی با اصلاح همراه بوده و اکنون در محدوده 47.48 درصدی قرار دارد. این حرکت در دامیننس بیت کوین یکی دیگر از نشانه‌هایی است که احتمال آغاز فصل آلت کوین‌ها و رشد قیمتی اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را بیشتر می‌کند. گفتنی است که کاهش دامیننس بیت کوین معمولاً نشانه‌ای برای چرخش سرمایه ورودی به دیگر ارزها است.

آلت کوین‌های برتر بازار زیر ارزش واقعی هستند

آدام، یکی از تحلیلگران مطرح بازار، اشاره داشته است که بسیاری از آلت کوین‌های بازار در قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود معامله می‌شوند. وی افزود در حالی که صحبت از آلت سیزن زیاد شده است، باید توجه داشت که بیشتر ارزها در روندی مانند FTM قرارگرفته و در یک باند فشرده و خنثی در حال نوسان هستند.

توییت آدام

این تحلیلگر معتقد است که با پدیدار شدن نشانه‌های آلت سیزن در بازار، می‌توان انتظار خروج قیمت‌ها از روندهای فعلی و حرکت آن‌ها به سمت اوج‌های بالاتر را داشت. با این وجود باید اشاره داشت که آغاز این رالی صعودی برای آلت کوین‌ها به اتفاقات دیگری مانند اقتصاد کلان و واکنش بیت کوین نیز بستگی دارد. در حالی که نشانه‌های زیادی از آغاز آلت سیزن وجود دارد، نمی‌توان با قطعیت از رخ دادن چنین اتفاقی در بازار خبر داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان