ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری خواهد کرد

خانهاخبارایلان ماسک از...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر روز گذشته اعلام کرد که از سمت خود به‌عنوان مدیرعاملی این پلتفرم کناره‌گیری خواهد کرد و پس از آن به‌عنوان مدیر اجرایی و فناوری توییتر ایفای نقش خواهد کرد. باید اشاره داشت که مدیرعامل جدید شرکت کار خود را تقریباً از 6 هفته دیگر آغاز می‌کند.

کناره گیری ماسک از مدیرعاملی توییتر

به نقل از کوین تلگراف، روز 11 مه، ماسک در یک پست توییتری اعلام کرد که مدیرعامل جدیدی را برای X Corp، شرکت مادر توییتر استخدام کرده است. این فرد احتمالاً از اواخر ژوئن یا اوایل ژوئیه جای ماسک در شرکت را خواهد گرفت. باید اشاره داشت که مدیرعامل جدید خانم است و نام وی نیز هنوز فاش نشده است.

- Advertisement -
توییت ماسک

بر اساس صحبت‌های مدیرعامل فعلی، ماسک پس از کناره‌گیری از سمت فعلی‌اش مشغول نظارت بر محصولات، نرم‌افزار و عملیات‌های سیستمی خواهد شد. قابل‌توجه است که ایلان ماسک در ماه اکتبر 2022 توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد و به‌محض اتمام معامله، پاراگ آگراوال، مدیرعامل آن را اخراج کرد. آگراوال، جانشین جک دورسی بود که در سال 2006 این پلتفرم را راه‌اندازی کرده بود.

مطلب مفید: MXC چیست ؟ هرآنچه باید از ام ایکس سی و ماینرهای آن بدانید!

ایلان ماسک، فردی که تا چند وقت اخیر ثروتمندترین انسان در جهان بود، در ماه آوریل سال گذشته برای اولین بار از برنامه خود نسبت به خرید توییتر خبر داد. در زمان فعالیت به‌عنوان مدیرعامل توییتر، وی سیاست‌های قابل‌بحث زیادی را برای این پلتفرم ایجاد کرد که یکی از آن‌ها حذف تدریجی سیستم تأیید اعتبار پلتفرم و همچنین تغییر نماد پلتفرم به نماد دوج کوین بود.

گفتنی است که در پی انتشار این تصمیم، کاربران توییتر گمانه‌زنی‌های زیادی را درباره هویت جایگزین ماسک به‌عنوان مدیرعامل توییتر داشتند. برخی با شوخی اشاره داشتند که احتمالاً خود ماسک با کلاه‌گیس این نقش را بر عهده خواهد گرفت و عده‌ای دیگر نیز از الیزابت هولمز، مدیرعامل شرکت Theranos به‌عنوان جایگزین وی نام بردند. قابل‌توجه است که وی در شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس نقش مدیرعامل را دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان