کندل ماه مارس بیت کوین نوید رشد بیشتر قیمت در هفته‌های آتی را می‌دهد

خانهاخبارکندل ماه مارس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت بیت کوین در ماه مارس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با رشد 22 درصدی از محدوده 23450 دلاری به 28500 دلار در پایان ماه رسید. کندل بزرگ و صعودی ماهانه بیت کوین تقریباً رشد ماه ژانویه را تکرار کرد و از نظر تحلیلگران بسیاری زمینه‌ساز حرکت قدرتمندی برای بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار شده است.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کریپتوپوتیتو، روز 2 آوریل، یکی از تحلیلگران مطرح بازار با نام Birb Nest توضیح داد که کندل قدرتمند ماهانه بیت کوین شرایط بسیار خوبی را در بازه زمانی روزانه فراهم کرده است. بر اساس صحبت‌های وی، حمایت روند روزانه در محدوده 22500 دلاری قرار دارد. این سطح می‌تواند به‌عنوان لنگر یا مرجعی برای تریدرهای زیادی ایفا نقش کند و شانس حرکت BTC به سمت میانگین متحرک 200 روزه را افزایش دهد.

- Advertisement -
توییت بیرب نست

علاوه بر آن، تحلیلگر بازار ادامه داد که روند تثبیتی در محدوده 26500 تا 29300 دلاری نیز می‌تواند در راستای یک الگوی ادامه‌دهنده در نمودار بیت کوین باشد.

قیمت بیت کوین در سه ماه دوم سال

بیت کوین در حال حاضر با اصلاح 2.7 درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده 27780 دلاری معامله می‌شود. در روزهای ابتدایی هفته، این ارز در عبور از مقاومت 28500 دلاری ناکام بود و پس از آن با اصلاحی جزئی همراه شد. با این حال، خریداران اجازه ریزش بیشتر را نداده و قیمت را در محدوده ثابتی که اشاره شد، نگه ‌داشته‌اند.

اولین مقاومت پیش روی بیت کوین سطح 29000 و 29500 دلاری است و اولین حمایت پیش رو نیز سطح 27000 دلاری خواهد بود. این تحلیلگر بازار اشاره داشت که خروج قیمت از نواحی اشاره شده به هر سمتی می‌تواند در کوتاه‌مدت بیانگر یک روند قدرتمند و حرکت به آن سمت باشد.

در همین حین، رکت کاپیتال، یکی دیگر از تحلیلگرهای مطرح بازار ارزهای دیجیتال نیز با اشاره به کندل ماهانه بیت کوین توضیح داد که پادشاه ارزهای دیجیتال از روند نزولی بزرگ خود خارج شده است.

مطلب مفید: اعتیاد به معامله ارز دیجیتال یک مشکل مهم است، مراقب باشید!

تحلیل رکت کاپیتال

علاوه بر آن، نشانه‌های دیگری نیز در بازار وجود دارد که نشان‌دهنده رشد قیمتی بیت کوین در ماه‌های آتی است. صبح روز 3 آوریل، یکی دیگر از تحلیلگرهای بازار اشاره داشت که قیمت از میانگین متحرک نمایی 21 روزه عبور کرده و این اندیکاتور یک الگوی صعودی قدرتمند را تشکیل داده است. وی در ادامه و برای اثبات تحلیل خود افزود که این اتفاق تنها دو بار و در سال 2015 و 2019 پیش از رالی‌های صعودی بیت کوین رخ داده بوده است.

چشم‌انداز بازار کریپتو

در کوتاه‌مدت باید اشاره داشت که بازار ارزهای دیجیتال با اصلاح جزئی 1.9 درصدی همراه بوده و ارزش کل بازار نیز به 1.2 تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین همان‌طور که اشاره شد با اصلاح همراه بوده و سطح 28000 دلاری را از دست داده است. در کنار آن، اتریوم نیز با ریزش 2.2 درصدی اکنون در محدوده 1800 دلاری قرار دارد. همراه با دو ارز برتر بازار، اکثر آلت کوین‌ها روندی نزولی داشتند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دوج کوین، سولانا، پولکادات و شیبا اینو اشاره داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشد.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان