صرافی یونی سواپ بر بستر زنجیره BNB قرار گرفت

خانهاخبارصرافی یونی سواپ...

آنچه می‌خوانید...

صرافی یونی سواپ، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به طور رسمی اعلام کرد که بر بستر زنجیره بی ان بی (BNB)، یک بلاک چین قراردادهای هوشمند سازگار با ماشین مجازی اتریوم راه‌اندازی شده است. این اقدام پس از موفقیت طرح حاکمیتی ماه فوریه برای راه‌اندازی پروتکل در زنجیره بی ان بی و انتخاب پل میان بلاک چینی برای این امر صورت گرفت.

یونی سواپ بر بستر زنجیره بی ان بی

به گزارش بلاک، با گسترش فعالیت یونی سواپ به این شبکه، کاربران قادر خواهند بود که از کارمزد پایین بلاک چین بی ان بی در مقایسه با اتریوم برای معاملات خود بهره‌مند شوند.

- Advertisement -

آلوین کان، مدیر رشد زنجیره بی ان بی درباره این اتفاق گفت که شبکه BNB با جامعه متعهد، مقیاس‌پذیری و در دسترس بودن تبدیل به سکوی پرتابی برای تمامی موارد حاضر در وب 3 شده است و پروتکل‌های مختلف برای رشد خود به آن روی میاورند. اکنون یونی سواپ می‌تواند با استفاده از این شبکه به تعهد خود برای ساخت آینده غیرمتمرکز و ایجاد ارزش برای کاربران ادامه دهد.

گفتنی است که در ماه فوریه، رأی‌گیری حاکمیتی برای راه‌اندازی نسخه سوم یونی سواپ بر بستر زنجیره بی ان بی برگزار شد و با بیش از 55 میلیون توکن یونی مورد تأیید قرار گرفت. در آن زمان برآورد شد که صرافی می‌تواند تا 50% از سهم بازار پنکیک سواپ، بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز بر بستر زنجیره بی ان بی با 2.5 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده را تصاحب کند.

راه‌اندازی یونی سواپ بر بستر زنجیره بی ان بی به معنای آن است که صرافی می‌تواند به‌زودی سهم بزرگ‌تری از بازار صرافی‌های غیرمتمرکز را در اختیار بگیرد و گام مهمی در مسیر افزایش دسترسی و نقدینگی برای کاربران خود بردارد.

باید اشاره داشت که در پی رأی‌گیری‌های متعدد حاکمیتی پل ورم هول به‌عنوان پروتکل انتخابی برای انتقال دارایی‌ها در زنجیره بی ان بی انتخاب شد. با این حال رأی‌گیری برای پل میان بلاک چینی شاهد رقابت دو شرکت بزرگ جامپ کریپتو و A16z بوده است که شرکت A16z با دارایی UNI خود همواره بر ضد ورم هول رأی داده تا مانع انتخاب آن شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان