صرافی یونی سواپ بر بستر شبکه بوبا (Boba Network) عرضه می شود

خانهاخبارصرافی یونی سواپ...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در پی رأی‌گیری صورت گرفته میان اعضای جامعه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، نسخه سوم این پلتفرم معاملاتی به‌زودی بر بستر پروتکل لایه 2 شبکه بوبا (Boba Network) در اتریوم راه‌اندازی خواهد شد. گفتنی است که این طرح پیشنهادی در روزهای گذشته و توسط بنیاد بوبا و دائو فرانکلین مطرح شد و پلتفرم‌های مانند GFX و کانسنسیس نیز از آن حمایت کردند.

51 میلیون رأی مثبت برای استقرار یونی سواپ در بوبا

به نقل از کریپتوپوتیتو، اعضای جامعه یونی سواپ در رأی‌گیری که بنیاد بوبا آن را پیشنهاد کرد به‌طور قابل‌توجهی رأی مثبت دادند تا شاهد 51 میلیون رأی مثبت برای آن باشیم. گفتنی است که برای تصویب شدن یک طرح به 40 میلیون رأی مثبت نیاز است. اکنون، نتیجه این رأی‌گیری استقرار و راه‌اندازی یونی سواپ v3 بر بستر شبکه بوبا در هفته‌های آتی خواهد بود.

- Advertisement -

شبکه بوبا یک راهکار مقیاس‌پذیری لایه 2 است که از تکنولوژی محاسباتی ترکیبی بهره می‌برد. این پروتکل مدعی است که از تراکنش‌های با سرعت نور پشتیبانی می‌کند و کارمزدهای آن 40 تا 100 برابر کمتر از شبکه اصلی اتریوم است. باید اشاره داشت که این پلتفرم قبلا پشتیبانی چند زنجیره‌ای خود را برای شبکه‌هایی مانند آوالانچ، بی ان بی، مون بیم و فانتوم راه‌اندازی کرده است.

در رابطه با استقرار یونی سواپ، آلن چیو، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد شبکه بوبا توضیح داد:

«محاسبات ترکیبی شبکه بوبا به توسعه‌دهندگان این اکوسیستم اجازه می‌دهد تا نسل جدیدی از برنامه‌های درون و برون زنجیره‌ای دیفای را بر بستر یونی سواپ بسازند.

درحالی‌که پروتکل یونی سواپ بدون نیاز به مجوز باقی خواهد ماند، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا یک لایه سازگار را برای انجام محاسبات ترکیبی بر بستر آن بسازند که از سرویس‌های احراز هویت و TraddeFi پشتیبانی می‌کند درنتیجه، یونی سواپ برای بازار سازمانی بزرگ‌تری در دسترس خواهد بود.»

مطلب مفید: استارگیت فایننس (Stargate Finance) چیست؟ آشنایی کامل با توکن STG

حضور یونی سواپ در آسیا

یونی سواپ بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز اتریوم است و بیش از 2.5 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده آن است. انتظار می‌رود تا استقرار آن در شبکه بوبا باعث گسترش کاربران و مشارکت‌کنندگان اکوسیستم چند زنجیره‌ای این شبکه شود. اتفاقی که می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی حجم تراکنش‌ها و ارزش کل قفل شده پلتفرم را افزایش دهد.

بر اساس داده‌های این راهکار لایه 2، استقرار یونی سواپ باعث بهبود حضور این صرافی در بازارهای آسیایی خواهد شد. باید اشاره داشت که در حال حاضر تعداد کاربران کره‌ای این پلتفرم به‌شدت افزایش داشته و این موضوع در حال گسترش و حرکت به سمت ژاپن و دیگر کشورهای این قاره است.

پروتکل لایه 2 خاطرنشان کرد که با هدف توسعه بیشتر، یونی سواپ زیرساخت بازی در شبکه بوبا را به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز قابل‌اعتماد و ممتاز برای تسهیل انتقال توکن‌ها تقویت می‌کند. برای تقویت استفاده از یونی سواپ در این شبکه، بنیاد بوبا متعهد شده است تا 1 میلیون توکن BOBA را فراهم کند که به کیف پول‌های چند امضایی یونی سواپ و بنیاد بوبا منتقل خواهند شد.

هدف از این ایجاد سرمایه افزایش نقدینگی صرافی در شبکه است اما پروژه‌های متعهد به گسترش پذیرش نیز توانایی استفاده از این سرمایه را خواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان