سیگنال نزولی برای بیت کوین؛ 5 هزار BTC پس از 7 تا 10 سال منتقل شد

خانهاخبارسیگنال نزولی برای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

داده‌های آنچین نشان می‌دهند به تازگی حدود 5000 واحد بیت کوین که بین 7 تا 10 سال بدون تحرک بوده‌اند، جابجا شده‌اند. این مهم می‌تواند سیگالی نزولی برای بیت کوین باشد چراکه ممکن است به منزله فروش و ناامید شدن هولدرهای طولانی‌مدت از صعود بیشتر تلقی شود.

یکی از تحلیلگران پلتفرم تحلیلی کریپتوکوانت در پستی خاطرنشان کرد در سال جاری هر بار چنین حجم بالایی از کوین‌های قدیمی جابجا شده‌اند، بازار نزولی شده است.

- Advertisement -

میزان جابجایی کوین‌های قدیمی با شاخصی با نام «بازه‌های سن خروجی خرج شده» یا «spent output age bands» اندازه‌گیری می‌شود. این شاخص بیت کوین‌های فروخته‌شده را بر اساس طول عمر نگهداری‌شان توسط افراد، دسته‌بندی می‌کند و روی نمودار در قالب نوارهای رنگی مختلف نشان می‌دهد.

در نمودار زیر، حجم بیت کوین جابجا شده با عمر بین 7 تا 10 سال با میله‌های نارنجی رنگ مشخص شده است. همانطور که مشخص است، میزان BTC منتقل شده با عمر در این بازه در چند ماه اخیر جهش‌های قابل توجهی را تجربه کرده است.

نمودار میزان بیت کوین جابجا شده با عمر 7 تا 10 سال
نمودار میزان بیت کوین جابجا شده با عمر 7 تا 10 سال

اولین جهش در ماه مارس اتفاق افتاد و مدت کوتاهی پس از آن، قیمت‌ها کاهش یافت. جهش بعدی در ماه مه رخ داد که در پی آن، بیت کوین افت شدیدتری را تجربه کرد.

علاوه بر این، در ماه گذشته نیز شاهد افزایش اندک تحرک بیت کوین‌ها با عمر 7 تا 10 سال بودیم که به کاهش قیمت این ارز منجر شد.

البته از آنجایی که این تراکنش‌ها به صرافی‌های رمزارز ارسال نشده‌اند، نمی‌توان گفت دقیقا چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد گذاشت. با این حال، با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر، تاثیر این اتفاق احتمالا صعودی نخواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان