تحلیلگر بازار: رالی صعودی بیت کوین در فاز ابتدایی قرار دارد

خانهاخبارتحلیلگر بازار: رالی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

تحلیلگر شاخص بازار که اوج روند صعودی قیمت بیت کوین در سال 2021 را نیز پیش‌بینی کرده بود، به‌تازگی اشاره داشت که قیمت این ارز به سمت اهداف بالاتری حرکت خواهد کرد. از نظر وی رالی صعودی بیت کوین به شکلی است که حتی فروشندگان مصمم بازار نیز ممکن است تغییر نظر دهند.

- Advertisement -
spot_img

رالی صعودی بیت کوین

به نقل از کریپتوگلوب، تحلیلگر مطرح بازار با نام پنتوشی در یک پست توییتری اشاره داشت که کمیسیون بورس آمریکا به تاریخ تعیین پذیرش یا رد درخواست‌های ETF اسپات بیت کوین نزدیک می‌شود و یکی از دلایل صعودی بودن بازار همین موضوع است. گفتنی است که در حال حاضر خوش‌بینی زیادی وجود دارد که کمیسیون بورس تصمیم به پذیرش محصولات اسپات بیت کوین بگیرد.

- Advertisement -
توییت پنتوشی درباره رالی صعودی بیت کوین

پنتوشی اشاره داشت که در صورت رخ دادن این سناریوی بسیار محتمل، قیمت بیت کوین می‌تواند رالی صعودی خوبی را تجربه کند که نتیجه آن می‌تواند تغییر عقیده فروشندگان بازار نسبت به روند فعلی باشد. در همین رابطه، کائلو، یکی دیگر از تحلیلگران سرشناس بازار پیش‌بینی کرد که قیمت این ارز در مسیر 45000 دلاری قرار دارد و شکست مقاومت 40000 دلاری کلید رسیدن به این سطح خواهد بود.

در حالی که کالئو نسبت به شکست 40000 دلار و حرکت به سمت اهداف بالاتر خوش‌بین است، پنتوشی اشاره داشت که رالی صعودی بیت کوین ممکن است در 42000 دلار با مقاومت سنگینی مواجه شود. وی در همین حین از سرمایه‌گذارانی که در نوسانات بازار حاضر به فروش نشدند تشکر کرد و اشاره داشت که احتمالاً در میان‌مدت پاداش خود را دریافت خواهند کرد.

باید اشاره داشت که افراد بسیاری مانند کوری کلیپستن، مدیرعامل بیت کوین سوان نسبت به پذیرش ETFها و تأثیرات مثبت احتمالی آن‌ها بر قیمت این دارایی خوش‌بین هستند. بیت کوین سوان یک سرویس سرمایه‌گذاری میانگین دلاری ارائه می‌دهد و مدیرعامل آن اشاره داشت که با افزایش قیمت و ایجاد خوش‌بینی میان سرمایه‌گذاران این سرویس نیز با افزایش تقاضا همراه بوده است.

وی در ادامه توضیح داد که علیرغم نوسانات قیمتی، رالی صعودی بیت کوین در فاز ابتدایی خود قرار دارد و شاخص‌های اقتصادی کلانی وجود دارند که در آینده به رشد قیمت و ارزش آن کمک بیشتری خواهند کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان