تنها یک قدم تا 30 هزار دلار

خانهاخبارتنها یک قدم...

آنچه می‌خوانید...

گزیده خبر:

  • بازگشت سریع بیت کوین به حالت قبلی باعث افزایش 8 درصدی سود روزانه آن شده است. این امر نشان می دهد که اصلا ً قصد ندارد روندی نزولی به زیر 30 هزار دلار تشکیل بدهد.
  • بیت کوین در تاریخ 30 دسامبر، بعد از پشت سر گذاشتن مرز 28،400 دلار به روند رکورد شکنی خود بازگشت.

رکورد قیمتی جدید بیت کوین( 30 هزار دلار)!

بر اساس اطلاعات Cointelegraph و TradingView بیتکوین طی معاملات روز چهارشنبه موفق شده بالاترین سطوح قیمتی خود در تاریخ را بشکند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته، برای مدت کوتاهی به 25،830 دلار کاهش پیدا کرد. و بعد از آن به روند صعودی خود بازگشت. و نشان داد که خرس ها دیگر شانسی در این بازار نخواهند داشت. در زمان انتشار این مقاله سود روزانه بیت کوین 3.75 درصد است و قیمت به 28،955 دلار رسیده است.

- Advertisement -
بیت کوین یک قدم مانده تا 30 هزار دلار
نمودار شمعی 1 ساعته BTC / USD صرافی (Bitstamp) . منبع: TradingView

این حرکت باعث می شود که تا قبل از پایان سال بیت کوین بیشتر از هر زمان دیگری به هدف 30 هزار دلار که سطح روانشناختی بسیار مهمی است نزدیک شود. اتفاقی که تا یک هفته پیش غیرممکن به نظر می رسید.

بر اساس گزارش Cointelegraph ، هنوز تحلیلگران بر این باورند که یک ریزش قیمت می تواند باعث شود که بزرگترین رمزارز جهان تا سطح پشتیبانی 19،500 دلار سقوط کند.

روز سه‌شنبه، تحلیلگر Cointelegraph markets، مایکل ون دو پوپ (Michaël van de Poppe) ، از سطح 27500 دلار به عنوان منطقه ای حیاتی یاد کرد. وی در ادامه افزود بیت کوین برای دستیابی به رکورد های قیمتی جدید، باید از آن عبور کند.

[irp posts=”6665″ name=”آدرس بیتکوین چیست؟”]

روند صعودی اتر منجر به افزایش قیمت آلتکوین ها میشود

با نزدیک شدن اتر به قیمت 740 دلار و افزایش 5.5 درصدی در 24 ساعت، تأثیر متوالی آن بر روی آلتکوین ها بیش از پیش خودش را نشان داد. Polkadot (DOT) قدرتمندتر از قبل حرکت کرد تا سود هفتگی خودش را به 50 درصد برساند.

جالب است که ریپل هم طی 24 ساعت گذشته تکانی به خودش داد. و با افزایش 21 درصدی قیمت را به 0.21 رسانده. اما طی حرکت اخیر صرافی های مطرح بازار مبنی بر به تعلیق درآوردن معاملات ریپل ریزش دوباره این کوین جنجالی آنقدرها هم بعید نیست.

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان