لیکوئید ۶۰۰ میلیون دلار موقعیت‌های معاملاتی شورت با رالی صعودی BTC

خانهاخبارلیکوئید ۶۰۰ میلیون...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در پی حرکت قیمتی بیت کوین به سمت محدوده 40000 دلاری، در شبانه‌روز اخیر و در تنها یک کندل حدود 600 میلیون دلار موقعیت‌های معاملاتی شورت لیکوئید شدند تا شاهد نوسانات گسترده در بازار و ماهیت نوسانی بازار ارزهای دیجیتال باشیم. گفتنی است که در پی این اتفاق جامعه کریپتو دچار بهت و امیدواری برای ادامه حرکت صعودی شدند.

- Advertisement -
spot_img

لیکوئید موقعیت‌های معاملاتی شورت

به نقل از یوتودی، در رابطه با حرکت اخیر بیت کوین، ویل کلمنت، تحلیلگر مطرح بازار اشاره داشت که مسیر قیمت مانند الگوی معاملاتی است که در سال 2020 نیز شاهد آن بودیم. از نظر وی، بازار در یک مقطع پرتنش قرا دارد و در حالی که احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد، در صورت مشاهده شواهد نزولی، پتانسیل سقوط سنگین از ناحیه فعلی نیز برای بیت کوین وجود دارد.

- Advertisement -

در رابطه با لیکوئید شدن موقعیت‌های معاملاتی شورت در شبانه‌روز اخیر که حجم زیادی را از بازارهای مشتقه خارج کرد باید اشاره داشت که سهم بزرگی از آن به بیت کوین و اتریوم تعلق داشته است. بر اساس داده‌ها، بیت کوین و اتریوم مسئول 36 و 32 میلیون دلار از سرمایه‌های لیکوئید شده بوده‌اند. مبلغی که نشان‌دهنده زیان فروشندگان در پی رالی صعودی بیت کوین به سمت محدوده 40000 دلاری بوده است.

در همین حین و بر اساس داده‌های صرافی OKX، بیشترین زیان مربوط به موقعیت معاملاتی شورت در جفت ارز بیت کوین به تتر بوده که ارزش آن معادل 1.96 میلیون دلار برآورد شده است. موضوعی که باری دیگر نشان‌دهنده نوسانات و سود و زیان‌های سنگین حوزه ارزهای دیجیتال است.

در همین حین، لیکوئید شدن معاملات شورت لحظه‌ای نیز باعث تعجب بسیاری از اعضای جامعه شده است و در این میان دو جفت ارز معاملاتی ORDIUSDT و اتریوم به تتر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. باید اشاره داشت که سهم زیادی از این زیان‌ها مربوط به استفاده نادرست و کنترل نشده از قابلیت اهرم‌ها در صرافی‌ها هستند. قابلیت‌هایی که برای تریدرهای تازه‌کار و ناآشنا به می‌دریت ریسک ممکن است در عوض کمک به سود باعث زیان آن‌ها شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان