تحلیل شیبا اینو (SHIB)؛ آیا ادامه روند صعودی ممکن است؟

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت شیبا اینو (SHIB) در میان بهبود اخیر بازار ارزهای دیجیتال، توانست سود چشم‌گیری کسب کند. قیمت این میم کوین به مدت ده روز متوالی افزایش یافته و از حمایت 0.00000645 دلار تا قیمت فعلی 0.00000797 دلار، 23.55% رشد را به ثبت رسانده است. این رالی صعودی که با افزایش حجم معاملات نیز همراه بوده، بیانگر باور قوی تریدرها به صعود بیشتر قیمت است. اما آیا SHIB می‌تواند این حرکت صعودی را ادامه دهد؟ یا باید انتظار اصلاح قیمت را داشته باشیم؟ در ادامه با تحلیل شیبا اینو با فکت کوینز همراه باشید.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو

تحلیل شیبا اینو

قیمت شیبا اینو با افزایش اخیر خود توانست خط روند مقاومتی طولانی‌مدت خود را پس بگیرد. این مقاومت داینامیک علت اصلی روند نزولی مداوم شیبا اینو بوده است و بنابراین به عنوان یک نقطه محوری مهم برای قیمت عمل می‌کند.

- Advertisement -

در 22 ژوئن، نمودار روزانه یک کندل ریجکتی بلند را از خط روند نزولی ثبت کرد که نشان می‌دهد فروشندگان همچنان در این ناحیه فعال هستند. در صورتی که قیمت همچنان در روزهای آتی با فشار فروش روبه‌رو شود، شیبا اینو احتمالاً به سمت حمایت 0.0000075 دلار ریزش می‌کند.

شکست حمایت 0.0000075 دلار فشار فروش را افزایش می‌دهد و می‌تواند قیمت را به 0.000007 دلار بازگرداند.

آیا قیمت شیبا اینو به 0.00001 دلار افزایش می‌یابد؟

برای اینکه توکن SHIB یک روند صعود پایدار را آغاز کند، خریداران باید مقاومت سربار را بشکنند. این شکست می‌تواند اولین نشانه تغییر روندی باشد که می‌تواند قیمت را 21 درصد بالاتر برده و به سد روانی 0.00001 دلار برساند.

  • اندیکاتور RSI: حرکت شاخص RSI بالای عدد 60 منعکس‌کننده فشار خرید با شتاب بالا در میان فعالان بازار است.
  • باند بولینگر: باند بالایی اندیکاتور باند بولینگر می‌تواند مانع دیگری برای خریداران ایجاد کند و سقوط احتمالی را تقویت کند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان