پس از 11 هفته، ورود سرمایه نهادی به محصولات مرتبط با اتریوم از سر گرفته شد

خانهاخبارپس از 11...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به نظر می‌رسد احساسات سازمانی در رابطه با اتریوم جهتی مثبت گرفته است و محصولات مرتبط با این دارایی نیز برای چهارمین هفته متوالی شاهد ورود سرمایه بوده‌اند. قبل از این اتفاق شاهد خروج سرمایه از محصولات اتریوم به مدت 11 هفته متوالی و به ارزش تقریبی 458 میلیون دلار بودیم.

- Advertisement -
spot_img

داده های کوین شیرز نشان می‌دهد که در فاصله میان 18 تا 22 جولای، محصولات سرمایه گذاری اتریوم شاهد ورود 8.1 میلیون دلار سرمایه بوده‌اند. گفتنی است که این میزان سرمایه به رقم 120 میلیون چند وقت اخیر اضافه شده است. 120 میلیون دلار سرمایه مذکور، بزرگ ترین میزان ورود سرمایه به محصولات اتریوم از ماه ژوئن سال گذشته محسوب می‌شود. بدین ترتیب میزان خروج سرمایه از اتریوم در یک سال گذشته از رقم 458 میلیون دلار به 315 میلیون دلار کاهش یافته است.

- Advertisement -

داده های کوین شیرز علاوه بر اتریوم محصولات بیت کوین را نیز زیر نظر گرفتند که این ارز نیز مانند اتریوم شاهد ورود سرمایه 19 میلیون دلاری در یک هفته اخیر و اضافه شدن آن به 206 میلیون دلار در هفته ما قبل آن بوده است. در حالی که سرمایه گذاران سازمانی در رابطه با اتریوم بسیار محتاطانه عمل کرده‌اند، در رابطه با بیت کوین شاهد دیدگاهی مثبت تر بوده‌ایم و در یک سال گذشته میزان سرمایه ورودی به محصولات بیت کوین حدود 241 میلیون دلار بوده است.

سرمایه ورودی به محصولات کریپتویی
سرمایه ورودی به محصولات کریپتویی

مطلب مفید: با معروفترین و گرانترین NFT ها آشنا شوید

در گزارشی که شرکت IDEG با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته مشخص است که احساسات سرمایه گذاران حوزه کریپتو در حال تغییر از خنثی به صعودی است و انتظار می‌رود به روزرسانی مرج یک عامل مهم در رشد این شاخص باشد. در این گزارش آمده است که با وجود تاخیر و عقب افتادن های زیاد، انتقال به اثبات سهام اتریوم برای 22 سپتامبر تعیین شده است که می‌تواند عامل بسیار مثبتی برای بازار باشد.

با توجه به اهمیت فراوان مرج در کاهش و پایداری میزان انرژی مصرفی شبکه اتریوم، از آن به عنوان اتفاقی بسیار صعودی برای اتریوم یاد می‌شود. با این حال باید توجه داشت که به روزرسانی مذکور نقشی در کاهش هزینه کارمزدها نخواهد داشت و انتظار می‌رود به روزرسانی های آینده اتریوم روی این موضوع کار کنند.

توییت مکنزی سیگالوس

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان