چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس به دادگاه آمریکا احضار شد

خانهاخبارچانگ پنگ ژائو،...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

دادگاه واشنگتن آمریکا روز گذشته چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس را به دادگاه احضار کرد. این اقدام تنها دو روز پس از آن صورت گرفته است که کمیسیون بورس آمریکا از وی و صرافی بایننس به دلیل انجام فعالیت‌های مربوط به اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرد. در احضاریه مدیرعامل بایننس برای حضور در دادگاه نوشته شده است که شکایتی علیه شما صورت گرفته و باید به آن پاسخگو باشید.

- Advertisement -
spot_img

احضاریه مدیرعامل بایننس به دادگاه

به نقل از کوین تلگراف، در حالی که جزئیات زیادی از این احضاریه در دسترس نیست اما به نظر نمی‌رسد که این نامه نشان از محکومیت یا اتفاق قابل‌توجه دیگری را برای ژائو داشته باشد. همچنین پس از انتشار اخبار مربوط به این احضاریه، درخواست بازگردانی اطلاعات توسط بایننس و کمیسیون بورس آمریکا انجام نشد.

- Advertisement -
توییت النور ترت

بر اساس اطلاعات به دست آمده، مدیرعامل بایننس مجبور نیست که حتماً در دادگاه حضور پیدا کند. با این حال وی از نظر قانونی موظف است که به احضاریه مذکور پاسخ دهد. بنا بر مدارک ارسالی، از زمان دریافت احضاریه، بایننس و چانگ پنگ ژائو 21 روز زمان خواهند داشت تا به آن پاسخ دهند. اگر در این مدت موفق به پاسخ دادن نشوند، دادگاه به‌صورت پیش‌فرض برای شکایت صورت گرفته اقدام می‌کند و قضاوت خود را انجام می‌دهد.

مطلب مفید: مقایسه کارمزد صرافی های ارز دیجیتال (آپدیت ۲۰۲۳)

گفتنی است که شکایت علیه بایننس در روز 5 ژوئن عمومی شد و شاهد 13 اتهام جدی به این صرافی بودیم که بیشتر آن حول محور نقض قوانین اوراق بهادار در رابطه با محصولات و سرویس‌های داخلی پلتفرم بود. در ادامه، اتهاماتی به برنامه سهام گذاری و همچنین ثبت نشدن بازوهای اصلی صرافی مانند بایننس آمریکا در این کشور نیز وارد شد.

بایننس تمامی اتهامات وارد شده توسط کمیسیون بورس را رد کرده است. در یک بیانیه‌ای نسبت به اقدامات اخیر این نهاد مالی، صرافی بایننس توضیح داد که این پلتفرم با توجه به مدل کسب و کار خود که قابل مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها نیست، با تمامی آن‌ها متفاوت است و قرار نیست اتفاقاتی مشابه با سقوط FTX برای آن رخ دهد.

همچنین در ادامه این بیانیه، بایننس اتهامات مربوط به دست‌کاری و استفاده از سرمایه مشتریان خود و وثیقه‌های وام گرفته شده را رد کرد. این پلتفرم همچنین مدعی است که برخلاف ادعاهای کمیسیون بورس، تاکنون هیچ اهدایی بزرگی را به نامزدهای سیاسی کشور آمریکا نداشته است و اسپانسر هیچ موسسه یا سازمان تفریحی و رسانه‌ای نیز نبوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان