کند شدن تولید بلاک در سولانا منجر به راه‌اندازی مجدد شبکه شد

خانهاخبارکند شدن تولید...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته و در پی به‌روزرسانی نرم‌افزار اعتبارسنج، شبکه سولانا با آهسته شدن روند تولید بلاک مواجه شد. این حادثه منجر به اختلال در تراکنش‌ها شد و اعتبارسنج‌ها به‌منظور بازگردانی عملکرد شبکه و تولید بلاک سولانا به حالت عادی مجبور شدند نرم‌افزار را به نسخه قبلی و پایین‌تر بازگردانند.

کند شدن فرایند تولید بلاک سولانا

به نقل از کوین تلگراف، این اتفاق روز گذشته رخ داد و اعتبارسنج‌های سولانا به‌منظور بازگردانی تراکنش‌ها در شبکه نرم‌افزار را به نسخه 1.13 بازگرداندند. باید اشاره داشت که این تلاش برای عادی شدن عملیات شبکه کافی نبود و توسعه‌دهندگان مجبور شدند شبکه را در نسخه 1.13.6 دوباره راه‌اندازی کردند.

- Advertisement -

وب‌سایت سولانا درباره حادثه رخ داده توضیح داد که هم‌زمان با به‌روزرسانی نرم‌افزار اعتبارسنج شبکه، تولید بلاک سولانا با کاهش سرعت قابل‌توجهی همراه شد. همچنین قابل‌ذکر است که مهندسین و توسعه‌دهندگان همچنان در تلاش هستند تا ریشه اصلی این مشکل را پیدا کنند.

توییت سولانا کامپس

مطلب مفید: پالس چین (Pulsechain) چیست؟ آشنایی با توکن PLS و PulseX

به نظر می‌رسد مشکل اصلی مربوط به انتقال نرم‌افزار از نسخه 1.13 به 1.14 باشد که تأیید نهایی بلاک‌ها را با کندی همراه کرده است. پس از حل مشکل، شبکه دوباره راه‌اندازی شده و به‌منظور انجام فعالیت‌ها و بازگشت شبکه باید شاهد آنلاین شدن 80% استیک شبکه باشیم.

وب‌سایت سولانا اشاره داشت که با راه‌اندازی مجدد اعتبارسنج‌های بیشتر، میزان بازگشت استیک صورت گرفته از سمت آن‌ها به حالت عادی نیز بیشتر می‌شود. چنین چیزی به معنای آن است که اعتبارسنج‌های بزرگ مانند صرافی‌های متمرکز، تأثیر زیادی در تعداد راه‌اندازی‌های مجدد شبکه دارند.

در ساعات حادثه اختلال در سرعت تولید بلاک سولانا، اعتبارسنج‌های شبکه درباره علت و راهکارهای حل این مشکل با یکدیگر صحبت کردند. در همین رابطه، Chorus One، فراهم‌کننده زیرساخت‌های شبکه اشاره داشت که این اتفاق نشان می‌دهد شبکه سولانا تا چه حد غیرمتمرکز است. وی افزود بدون صرف وقت برای مباحثه، شبکه در 1 ساعت به حالت قبلی بازمی‌گشت اما تصمیماتی مانند پایین آوردن نسخه نرم‌افزار و سپس رأی‌گیری منجر شد تا بازگشت شبکه 8 ساعت طول بکشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان