مدیرعامل مایکرواستراتژی شبکه لایتنینگ را در ایمیل شرکتی خود ادغام کرد

خانهاخبارمدیرعامل مایکرواستراتژی شبکه...

آنچه می‌خوانید...

شرکت مایکرواستراتژی تعهد خود نسبت به بیت کوین را تأیید کرده و اکنون در تازه‌ترین اقدام، مدیرعامل آن شبکه لایتنینگ بیت کوین را در ساختار ایمیل شرکت ادغام کرده است. صبح روز 18 آوریل، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت و از حامیان شناخته شده بیت کوین اعلام کرد که آدرس ایمیل شرکتی خود را به یک آدرس لایتنینگ تغییر داده است.

به نقل از بین‌کریپتو، ادغام ایمیل شرکتی سیلور با شبکه لایتنینگ به معنای آن است که هرکسی می‌تواند با استفاده از آدرس ایمیل شرکت به‌عنوان شناسه برای وی بیت کوین ارسال کند. باید اشاره داشت که پروتکل آدرس لایتنینگ به کاربران اجازه می‌دهد تا درخواست پرداخت را با یک شناسه مانند آدرس ایمیل جایگزین کنند. چنین حرکتی فرایند ارسال و دریافت در پرداخت‌ها را بسیار آسان‌تر از استفاده از آدرس‌های کیف پول‌ها یا کدهای QR می‌کند.

- Advertisement -

عملکرد این پروتکل به سرویس نام اتریوم بی‌شباهت نیست. سرویس نام اتریوم نیز کاری را مشابه را انجام می‌دهد و از آدرس‌های اینترنتی در شبکه اتریوم استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا سیلور شبکه لایتنینگ را برای تمام آدرس ایمیل‌های شرکت استفاده خواهد کرد یا خیر. باید اشاره داشت که وی و شرکتش در حال اجرای ابتکاری به نام بیت کوین و لایتنینگ برای شرکت‌ها هستند. اتفاقی که می‌تواند ادغام شبکه را در تمام آدرس ایمیل‌ها به همراه داشته باشد.

آیا پذیرش شبکه لایتنینگ آهسته شده است؟

شبکه لایتنینگ راهکار لایه 2 و مقیاس‌پذیری بیت کوین است ک می‌تواند تا یک میلیون تراکنش در ثانیه را پردازش کند. بر اساس داده‌ها، تعداد کانال‌های این شبکه در سال جاری کاهش 6.5 درصدی داشته است. تمامی کانال‌های آن در ماه مارس سال گذشته به اوج 88 هزار واحد رسید اما در ماه آوریل امسال این عدد به 79 هزار کاهش داشته است. در کنار آن باید گفت که تعداد نودهای شبکه لایتنینگ نیز از 20 هزار در مدت مشابه به 18 هزار رسیده است.

مطلب مفید: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی کدام‌ است؟ معرفی ۱۷ ابزار AI کاربردی

کانال های شبکه لایتنینگ

گفتنی است که چنین داده‌هایی به معنای کاهش جزئی فعالیت شبکه در زمان بازار نزولی است. در حال حاضر گنجایش شبکه لایتنینگ 5490 بیت کوین یا به عبارتی 165 میلیون دلار است. به نظر می‌رسد این شاخص در پی رشد 50 درصدی قیمت در یک سال گذشته به اوج تاریخی خود رسیده است.

ارزش بیت کوین مایکرو استراتژی

شرکت مایکرو استراتژی با بازگشت قیمت بیت کوین به محدوده 30000 دلاری، از زیان خود در پی خریدهای پیاپی بیت کوین خارج شد. این شرکت حدود 140 هزار واحد بیت کوین دارد که در حال حاضر ارزشی معادل 4.1 میلیارد دلار دارد. با این حال باید اشاره داشت که در صورت اصلاح قیمت، اندوخته مایکرو استراتژی دوباره وارد زیان می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.             

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان