استیبل کوین Djed کاردانو با موفقیت راه اندازی شد

خانهاخباراستیبل کوین Djed...

آنچه می‌خوانید...

استیبل کوین الگوریتمی کاردانو با نام Djed ساعاتی پیش، بالاخره پس از یک سال توسعه در شبکه اصلی راه‌اندازی شد. این استیبل کوین توسط شبکه Coti و شرکت Input Output، توسعه‌دهنده اصلی کاردانو عرضه شده است.

به گزارش د بلاک، استیبل کوین Djed به دنبال آن است تا در پروتکل‌های دیفای شبکه کاردانو به عنوان جایگزینی پایدار برای ارزهای دیجیتال پرنوسان استفاده شود.

- Advertisement -

به گفته توسعه‌دهندگان کاردانو، هر واحد از این استیبل کوین 400 تا 800% بیش از وثیقه موردنیاز خود پشتوانه دارد و از فرآیند وثیقه‌گذاری مضاعف برای حفظ پگ دلاری استفاده می‌کند. علاوه بر این، ارز دیجیتالی با نام SHEN برای این پروژه توسعه داده شده است که نقش کوین پشتوانه را ایفا می‌کند. کلیت وثیقه‌گذاری مضاعف Djed تا حدودی به استیبل کوین دای در شبکه کاردانو شباهت دارد، البته همانند سایر استیبل کوین‌های الگوریتمی مکانیسمی برای مینت و از گردش خارج کردن واحدها فراهم شده است.

انتظار می‌رود استیبل کوین Djed در 40 برنامه مبتنی بر شبکه بلاکچینی کاردانو استفاده شود. صرافی‌های غیرمتمرکز مین سواپ (MinSwap)، وینگررایدرز (Wingriders) و موسلی‌سواپ (MuesliSwap) پیش از عرضه پشتیبانی خود را از استیبل کوین کاردانو اعلام کردند و اکنون برای خرید و فروش آن را به فهرست معاملاتی خود اضافه کرده‌اند.

تیم توسعه شبکه Coti پیش از این در ماه نوامبر گفته بود برنامه‌هایی برای راه‌اندازی سرویسی به نام DjedPay دارد که به بازرگانان و سرمایه‌گذاران امکان پذیرش پرداخت‌های مبتنی بر استیبل کوین را فراهم می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان